همراه اول
28. مهر 1393 - 10:15   |   کد مطلب: 21665
نفهمیدیم بازیکن خارجی خوب است یا بد؟!
سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران گفت: اصراری برای جذب بازیکن خارجی ندارم و می‌خواهیم با همین بازیکنان ایرانی در لیگ شرکت کنیم.

درباره 3 بازی برگزار شده تیمش در هفته اول سوپرلیگ گفت: امسال تیم‌ها خیلی خوب شده‌اند و همه به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند. شهرداری بندرعباس یک بازیکن صربستانی جذب کرده و شنیده‌ام چند تیم دیگر هم به دنبال جذب بازیکن هستند. بالاخره ما نفهمیدیم بازیکن خارجی خوب است یا بد؟

وی در پاسخ به این سوال که شما تمایلی برای جذب بازیکن ندارید، اظهار داشت: اول شویم یا آخر می‌خواهیم با بازیکنان خودمان در مسابقات شرکت کنیم.

طیاری در پاسخ به این سوال که باشگاه اجازه نمی‌دهد یا خودتان تمایلی برای جذب بازیکن ندارید، عنوان کرد: باشگاه نمی‌خواهد من هم اصراری ندارم. ما دو بازیکن از قزوین و کرمانشاه گرفته‌ایم. بازیکنان خوبی هستند و در واقع فکر می‌کنم حالا بازیکنان نیمکت و زمین یکی هستند. نیمکت‌مان را تقویت کرده‌ایم و ممکن است بازیکنان خوب‌مان هم روی نیمکت بنشینند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران درباره اینکه فدراسیون جهانی بسکتبال اجازه داده به مدت 2 سال بانوان با پوشش اسلامی بازی کنند، اظهار داشت: بهترین خبری بوده که امسال شنیدیم. این اتفاق با همت کشور هند و مصر رخ داد. ما 3-2 دوره نیاز داریم تا به تجربیات‌مان اضافه شود. چند بازی داشته باشیم روی روال می‌افتیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار