همراه اول
14. مرداد 1394 - 13:07   |   کد مطلب: 24522
روز سوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان
اهوازی‌ها بردند و در مرحله حذفی حریف اصفهان شدند
اهوازی‌ها بردند و در مرحله حذفی حریف اصفهان شدند
تیم بسکتبالیست دختران خوزستان موفق شد با برتری برابر تیم چهارمحال و بختیاری ضمن صعود به جمع هشت تیم حریف تیم قدرتمند اصفهان در مرحله حذفی شد.

به گزارش همدان ورزش؛روز سوم مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با راهیابی پیروزی تیم خوزستان برابر دختران ورزشکار شهرکردی پیگیری شد.
این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.
در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.
در سومین مسابقه روز سوم دو تیم خوزستان و چهارمحال و بختیاری با قضاوت سمانه دهقانی، شیوا قربانی و نسرین بیات برابر هم به میدان رفتند که در پایان اهوازی‌ها با غلبه بر حریف با اختلاف 10 امتیاز پیروز این بازی شدند.
خوزستانی‌ها در این مسابقه در سه کوارتر اول، دوم و چهارم با حساب 12 برهفت، 9 بر هفت و 13 بر 10 برابر حریف به برتری رسیدند و در کوارتر سوم هر دو تیم در عدد 16 مساوی شدند.
در پایان این مسابقه تیم خوزستان با اختلاف 10 امتیاز و با حساب 50 بر 40 به پیروزی رسید تا در مرحله بعد به مصاف تیم اصفهان برود.
در این گروه با نتایج به دست آمده تیم کرمانشاه به دلیل عدم حضور تیم قم برنده اعلام شد و به عنوان تیم تخست راهی دور بعد شد تا حریف بروجرد در مرحله حذفی شود، خوزستانی‌ها با کسب جایگاه دوم به مصاف اصفهانی‌ها می‌روند و تیم چهارمحال و بختیاری برای بقا در دسته دوم باید منتظر مشخص شدند تیم سوم گروه «ب» شود.
این رقابت‌ها امروز با انجام 2 بازی دیگر روز سه‌شنبه پیگیری خواهد شد تا در نهایت هشت تیم صعودکننده به مرحله بعدی و همچنین کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر مشخص شوند.
برنامه بازی‌های روز سه‌شنبه 13 مرداد به شرح ذیل می‌باشد:
بازی پنجم: گیلان ـ بندرعباس
بازی ششم: کرمان ـ زنجان
مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.
به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار