همراه اول
18. تير 1394 - 10:03   |   کد مطلب: 24137
رازهای زندگی خصوصی سعید معروف
شخصیت خاصی دارد و در همان نگاه اول می‌شود حدس زد با بقیه متفاوت است. زیاد اهل جار و جنجال نیست اما اگر پایش بیفتد شهر را به هم می‌ریزد.

 مجله زندگی ایده آل - سعیده فتحی: شخصیت خاصی دارد و در همان نگاه اول می‌شود حدس زد با بقیه متفاوت است. زیاد اهل جار و جنجال نیست اما اگر پایش بیفتد شهر را به هم می‌ریزد. میرسعید معروف دوستان زیادی ندارد اما ما موفق شدیم با یكی از دوستان نزدیكش صحبت كنیم و او از زندگی‌اش به ما نكته‌هایی گفت كه تا به حال كسی از آنها چیزی نمی‌دانست؛ پس اگر دوست دارید آقای خاص ورزش ایران را بشناسید با ما همراه باشید

عاشق بارسلونا و پلی‌استیشن است 

بیشتر فوتبال خارجی تماشا می‌كند و از طرفداران پروپاقرص تیم فوتبال بارسلوناست. چون به بازی‌های رایانه‌ای هم علاقه دارد، بخشی از اوقات فراغتش را هم با بازی با كنسول‌های مختلف می‌گذراند. معمولا فوتبال بازی می‌كند و با بارسلونا حریفان را درهم می‌كوبد! البته اهل كتاب هم هست و بخش زیادی از اوقات فراغتش را هم به كتاب خواندن اختصاص می‌دهد.
 

رازهای زندگی خصوصی سعید معروف

 

پدرش دوست داشت دكترای فیزیك هسته‌ای بگیرد 

سعید به دلیل شرایطی كه دارد برای ناهار و شام بیشتر سراغ رستوران می‌رود. البته خودش عاشق قورمه سبزی و ‌آش رشته‌ای است كه مادرش درست می‌كند. دایی‌های سعید كمك ویژه‌ای به والیبالیست شدن او كرده اند. درواقع دایی كوچكش که بازیكن فولاد ارومیه بود، باعث شد تا او بتواند در والیبال بهتر پیشرفت كند. معروف در كل به دایی‌های خود ارادت ویژه‌ای دارد. خودش می‌گوید، مادرش خیلی درباره والیبال و نحوه بازی‌اش با او بحث نمی‌كند اما اگر سرویس خراب كند، مادر او را سرزنش خواهد كرد. اما سعید با شنیدن صدای مادر پای تلفن حسابی شارژ می‌شود. اگرچه پدرش دوست داشته كه پسر دكترای فیزیك هسته‌ای بگیرد، اما از اینكه سعید اكنون بهترین بازیكنان دنیا شده، خیلی خوشحال است.

سفر فیلیپین را هرگز فراموش نمی‌كند 

بدترین خاطرات ورزشی سعید معروف مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا در بازی‌های جوانان جهان و ۲۴ ساعت تب ۴۰ درجه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم پیكان است. الگوی خاصی در ورزش ندارد ولی همواره علی دایی را به عنوان یك ورزشكار تحسین می‌كند. در بین سفر‌هایی كه به كشور‌های خارجی داشته است، سفر به فیلیپین را
هیچ گاه فراموش نمی‌كند! چرا كه در آن سفر یک بیماری و حتی قایق‌سواری را نیز تجربه کرده است. او تلاش می‌كند وارد هر كاری كه می‌شود بهترین باشد.

آرزویش رفتن به خانه خداست 

اوقات فراغت كمی دارد اما اگر وقت كند به استخر می‌رود و شنا می‌كند. خیلی اهل سینما رفتن نیست ولی برنامه‌های تلویزیونی و به‌طور ویژه برنامه‌های ورزشی را نگاه می‌كند. یكی از آرزوهایش زیارت خانه خدا است. دوپینگ سعید معروف در ورزش توكل به خداوند است؛ البته به بیان خودش تلاش می‌كند همواره قبل از مسابقه، اگر شده حتی چند ثانیه با مادرش صحبت كند تا انرژی بگیرد. به گفته خودش صدای مادرش به او آرامش و انرژی می‌دهد. یك خواهر مهربان و یك خواهر‌زاده كوچك هم دارد. خانواده‌دوست است و تلاش می‌كند بیشتر وقتش را با خانواده بگذراند. او اخلاق خیلی خاصی دارد. فوق‌العاده مغرور اما در مجموع با معرفت است. به موسیقی خیلی علاقه دارد و اگر بتواند می‌خواهد یك ساز ایرانی یاد بگیرد. فوتبال ایرانی را زیاد نگاه نمی‌كند اما فوتبال اروپایی‌ها را از دست نمی‌دهد و معتقد است تماشا كردن فوتبال جذاب‌تر از بقیه رشته‌های ورزشی است!

به مارك ساعتش خیلی اهمیت می‌دهد 

غذای بیرون از خانه زیاد می‌خورد. مشتری ثابت رستوران نزدیك خانه‌شان است. از تجملات بیزار است اما به ساعتش بسیار زیاد اهمیت می‌دهد و همواره می‌گوید مرد‌ها باید ساعت مچی شیك دستشان كنند. كفش‌های سعید معروف حتما باید اوریجینال باشند. در مجموع می‌توان گفت سعید معروف آدم مارك‌بازی است! دست فرمونش چندان خوب نیست! چند سال پیش یك تصادف بد داشت كه صدایش زیاد در نیامد و كسی از آن مطلع نشد.

رازهای زندگی خصوصی سعید معروف

 

افتخارات ملی سعید معروف

-   مدال طلای قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۳

-   مدال نقره قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۰۹

-   مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰

-   مدال طلای جام كنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۱۰

-   مدال طلای جام كنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۰۸

-   مدال نقره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۰۳

-   مدال برنز قهرمانی جوانان جهان ۲۰۰۳

افتخارات باشگاهی

-   قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۴ با متین

-   قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۰۸

-   قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۲ با متین

-   قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۰ با كاله

-   قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۸۳ با صنام

-   قهرمانی لیگ اروپا و نایب قهرمانی لیگ روسیه همراه با زنیت كازان روسیه

رازهای زندگی خصوصی سعید معروف

دیدگاه شما

آخرین اخبار