همراه اول
29. مهر 1393 - 10:07   |   کد مطلب: 21682
آرزو حکیمی: اداره کل ورزش و جوانان همواره حامی من بوده است
قایقران همدانی تیم ملی گفت: کسب مدال در بازیهای آسیایی حاصل تلاش های یک تیم موفق بوده است و اداره کل ورزش و جوانان در چند سال گذشته بیشترین حمایت را از من داشته است.

آرزو حکیمی در گفتگو با خبرنگار ما درباره کسب مدال برنز در بازی های آسیایی اینچئون گفت: رقابت بسیار سختی در این مسابقات داشتم و با تلاش زیاد توانستم مدال برنز را بگیرم ضمن آنکه در ماده ٥٠٠ متر هم به مدال نزدیک بودم که کمی از شرایط بدنی در آخرین لحظه کم آوردم.

وی افزود: ما قبل از این مسابقات در کانوینک بازیهای آسیایی بانوان هیچ مدالی نداشتیم و اگر حمایت های فدراسیون نبود شاید این مدال بدست نمی آمد.

 

قایقران همدانی تیم ملی اظهار کرد: مهمترین کاری که فدراسیون قبل از این مسابقات برای من کرد بازگرداندن مربی اصلی خودم آقای یولداشف بود که چهار ماه زیر نظر این مربی اختصاصی به تمرین پرداختم و این مدال با حمایت های آقای گواری و تلاش های این مربی رقم خورد.

وی در خصوص برنامه بعدی خود گفت: تا پایان سال به غیر از مسابقات قهرمانی کشور برنامه خاصی ندارم ولی تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهم بست تا در رقابت‌های انتخابی المپیک در سال آینده بتوانم برای کشورم کسب سهمیه کنم.

آرزو حکیمی افزود: در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده کاپ 1 و 2 جهانی برگزار می شود و مسابقات قهرمانی جهان نیز در شهریور به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد که که اگر بتوانم در این رقابت ها در بین 9 نفر نخست قرار بگیرم می توانم سهمیه المپیک را کسب کنم در غیر اینصورت باید در مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتا اندونزی در رده نخست قرار بگیرم تا سهمیه بدست آید. 

وی افزود: سال آینده مسابقات زیر 23 سال جهان نیز برگزار می شود و در صورتی که فدراسیون از ما حمایت کند و اردوهای مستمر و زیر نظر مربی اختصاصی چون یولداشف داشته باشم امیدی زیادی برای کسب مدال در این رقابت ها دارم.

درباره مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون گفت: قایقرانی نیاز به اردوهای مستمر دارد و با اردوهای مقطعی نمی شود انتظار کسب مدال داشت متاسفانه سال گذشته در زمستان گاهی اوقات اردوها تعطیل می شد و دوباره شروع می شد و ما یک مقطع به اوج می رفتیم و بعد افت می کردیم که اگر اردوها به صورت مستمر برگزار می شد می توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم. 

وی در ادامه با تقدیر از از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان گفت: در طول شش سالی که در قایقرانی فعالیت می کنم اداره کل ورزش و جوانان و به خصوص آقای افتخاری حمایت های خوبی از من داشته اند و بعد از بازیهای آسیایی اینجوان نیز مراسم استقبال خوبی از طرف این اداره و همچنین استانداری همدان برای من شکل گرفت.

حکیمی افزود : زمانی که وارد عرصه قهرمانی و تیم ملی شدم در مقطع دبیرستان بودم و به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی نیاز به معلم خصوصی داشتم که در این زمینه نیز حمایت های مادی و معنوی خوبی از من صورت گرفت.

وی افزود: مشکل من در همدان بحث آب و سدی است که در آن تمرین می کنم در غیر اینصورت از نظر قایق و دیگر تجهیزات مشکل آنچنانی وجود ندارد که جا دارد از زحمات اداره کل و هیئت قایقرانی همدان که در جهت بهبود شرایط از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم با توجه به وجود استعدادهای فراوان در استان، در آینده ای نزدیک با مساعدت وزارت و جوانان و همچنین فدراسیون قایقرانی شاهد ساخت یک پیست استاندارد قایقرانی در استان همدان باشیم.

قایقران همدانی تیم ملی اظهار کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش های یک تیم موفق است که جا دارد از حمایت ها و تلاش ها پدر و مادرم ، افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان ، مهندس ضروری رئیس و صمدی دبیر هیئت قایقرانی و خانم زیلینیان تقدیر و تشکر نمایم .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار