همراه اول
20. آذر 1397 - 8:28   |   کد مطلب: 34216
تداوم درخشش بانوی پرافتخار همدان
آرزو حکیمی قهرمان ایران شد
آرزو حکیمی قهرمان ایران شد
دبیر هیات قایقرانی استان همدان از قهرمانی آرزو حکیمی در مسابقات قهرمانی کشور بانوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مهدی صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با برگزاری رقابت‌های فینال چهار ماده صبح امروز به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در دور مقدماتی کایاک یک‌نفره 500 متر بزرگسالان گروه اول آرزو حکیمی از همدان اول شد، گلناز غضنفریان از مازندران و ساجده تبریزی از تهران و در گروه دوم الناز شفیعیان از گیلان، سمن سلطانی و مونا ابراهیمی از تهران اول تا سوم شدند.

صمدی عنوان کرد: اما در فینال کایاک یکنفره 500 متر بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان قهرمان شد، سمن سلطانی از تهران روی سکوی دوم قرار گرفت و الناز شفیعیان از گیلان به سومی بسنده کرد.

دبیر هیات قایقرانی استان همدان افزود: این مسابقات تحت عنوان قهرمانی کشور و تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با حضور نمایندگان 16 استان در دریاچه آزادی تهران در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: 17 تیم از استان‌های اصفهان، بوشهر، هرمزگان، همدان، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران، البرز، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، یزد و گلستان در این رقابت‌ها حاضر هستند.

صمدی ادامه داد: 40 قایقران در بخش بزرگسالان، 61 قایقران در بخش جوانان و 26 مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت می‌کنند و 10 داور و 20 نفر کار برگزاری و قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

دبیر هیات قایقرانی استان همدان با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در 12 ماده المپیکی کایاک و کانو در مسافت 500 و 200 متر برگزار می‌شود، گفت: رقابت‌های تک‌نفره بزرگسالان این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و ملاک دعوت به تیم ملی حضور در تست انتخابی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار