همراه اول
29. مهر 1393 - 11:15   |   کد مطلب: 21685
پاس همدان در پی حفظ رکورد شکست‌ناپذیری در جام آزادگان
تیم فوتبال دسته اولی پاس همدان امروز در خانه به مصاف تیم شهرداری بندرعباس می‌رود و به دنبال شکست‌ناپذیری خود در جام آزادگان است.

مسابقه لیگ دسته اول ایران در هفته سوم با برگزاری 12 بازی در دو گروه پیگیری خواهد شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال پاس باید در همدان از تیم شهرداری بندرعباس پذیرایی کند.

پاسی‌ها که چهارمین حضور خود را در لیگ دسته اول ایران تجربه می‌کنند از ابتدای فصل امسال قصد دارند تا با تغییرات گسترده‌ای که در دستور کار خود داشته‌اند به لیگ برتر صعود کنند.

داود مهابادی که امسال هدایت سبزپوشان همدانی را بر عهده گرفته سابقه آوردن تیم‌های زیادی را به لیگ برتر در کارنامه دارد و همدانی‌ها برای بازگشت به بالاترین سطح فوتبال ایران با این مربی کاربلد امیدواری زیادی می‌کنند.

از طرف دیگر هم پاسی‌ها بعد از سال‌ها صاحب یک مدیرعامل بومی و مهم‌تر از همه، فوتبالی شدند تا با مدیریت وی و هدایت بی‌حاشیه کادر فنی و حمایت‌های مسئولان استان تیم پاس به لیگ برتر بازگردد.

 

پاسی‌ها امسال کار سختی را در گروه دوم جام آزادگان دارند و با تیم‌های داماش گیلان، سیاه جامگان، صنعت نفت، پارسه، شهرداری بندرعباس، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، راهیان کرمانشاه، فولاد یزد، اتکا گلستان و شهرداری تبریز هم‌گروه شده است.

پاسی‌ها در دو هفته نخست جام آزادگان و در دو بازی داخل و خارج از خانه برابر تیم‌های گل‌ گهر سیرجان و داماش گیلان با برتری یک بر صفر به برتری رسیدند و وضعیت خوبی را برای خود در جدول رده‌بندی دست و پا کرده‌اند.

هر چند پاسی‌ها همزمان در جام حذفی هم حضور داشتند و بعد از شکست ذوب‌آهن نوین و بعثت کرمانشاه بازی را در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر تیم لیگ برتری راه‌آهن تهران واگذار کرده و حذف شدند.

پاسی‌ها برای حفظ شکست‌ناپذیری خود در خانه به دنبال برتری و پیروزی هستند تا با استفاده از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران پرشور همدانی سومین پیروزی خود را جشن بگیرند.

از طرف دیگر تیم شهرداری بندرعباس برای فرار از قعر جدول به همدان آمده تا با امتیاز از این شهر به خانه برگردد.

عبدالرحیم خرمزی سرمربی و اقبالی مربی کنونی تیم شهرداری به دلیل حضور در تیم‌های الوند و پاس در سال گذشته شناخت خوبی از فوتبال همدان دارند و این موضوع کار را برای شاگردان داود مهابادی سخت خواهد کرد.

شهرداری‌چی‌های بندرعباسی در دو بازی ابتدایی خود در لیگ نتوانستند موفق به پیروزی شوند و با یک باخت برابر سیاه‌جامگان و تساوی با شهرداری تبریز به همدان سفر کردند تا بازی سختی را با تیم ریشه‌دار پاس داشته باشند.

امروز باید منتظر شد و دید تا تفکرات داوود مهابادی در زمین مسابقه بهتر جواب خواهد یا شناختی که عبدالرحیم خرمزی از نماینده فوتبال همدان دارد؟

 

تیم فوتبال پاس تا پایان هفته دوم و با توجه به بازی‌های انجام شده هفته سوم با کسب 6 امتیاز و یک بازی کمتر بعد از تیم‌های مس رفسنجان و سیاه‌جامگان مشهد در رده سوم جدول گروه دوم جام آزادگان قرار گرفته و تیم شهرداری بندرعباس با یک امتیاز در رده دهمی این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران تیم فوتبال پاس همدان روز سه‌شنبه 29 مهر از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان و با قضاوت علی احمدی ( داور وسط)، علی دودانگه و مرتضی کاظمیان (کمک داور) و برزو ادراک ( داور چهارم) به مصاف تیم شهرداری بندرعباس خواهد رفت.

-----------------------------------

گزارش از: فرشید گل‌محمدی

-----------------------------------

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار