همراه اول
29. مهر 1393 - 12:23   |   کد مطلب: 21688
قهرمانان برای تداوم قهرمانی باید از حاشیه به دور باشند
سید عبدی افتخاری گفت: قهرمانان ما باید بدانند که هر روز و در هر تمرین و زمان مسابقه باید بجنگند و نباید زودتر تصور قهرمانی نداشته باشند و قهرمانان برای آنکه سالیان سال در عرصه قهرمانی بمانند باید از حاشیه به دور باشند.

سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان به همراه رسول منعم معاون توسعه ورزشی قهرمانی و کارشناسان امور بانوان با حضور در منزل پدری آرزو حکیمی نفر سوم قایقرانی بازیهای آسایایی اینجوان با وی و خانواده این ورزشکار با ارزش دیدار و گفتگو کردند.
 

سید عبدی افتخاری در این دیدار که مهندس ضروری رئیس و مهدی صمدی دبیر هئت نیز حضور داشتند با تقدیر از تلاش های حکیمی در کسب مدال برنز بازیهای آسیایی گفت: ورود به عرصه قهرمانی نیازمند تلاش و کوشش طاقت فرساست اما حفظ جایگاه و دستاوردهای دوران قهرمانی کاری دشوارتر است. 

وی افزود: قهرمان شدن در کنار توکل به خداوند با ارزش می شود و قهرمانان باید در کنار قهرمانی اخلاق را نیز سر لوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: دوران قهرمانی بین دو الی ده سال متغییر است و خانم حکیمی نباید به زودی از دوران قهرمانی کنار برود بلکه باید برای کسب مدال های با ارزش در المپیک و مسابقات جهانی تلاش بیشتری را بکار بگیرد.

وی در ادامه گفت : قهرمانان ما باید بدانند که هر روز و در هر تمرین و زمان مسابقه باید بجنگند و نباید زودتر تصور قهرمانی نداشته باشند و قهرمانان برای آنکه سالیان سال در عرصه قهرمانی بمانند باید از حاشیه به دور باشند.

افتخاری افزود: برخی به دنبال هستند به هر نحو ورزشکاران به حاشیه ببرند اما قهرمانان باید توجه داشته باشند و تلاش کنند که از حاشیه به دور بوده و در مواردی که شبهه وجود دارد ورود نکنند چون رفتن به حاشیه آفت دوران قهرمانی است

وی تاکید کرد: حکیمی از ورزشکاران با اخلاق استان همدان محسوب می شود که آینده بسیار خوبی را پیش رو خواهد داشت و باید از مربیان وی به خاطر پرورش چنین قهرمانی تقدیر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان حمایت و پشتیبانی مداوم از قهرمانان استان در رشته‌های مختلف را جزو وظایف ذاتی خود می‌داند و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی اظهار کرد: در حوزه ورزش اگر اعتماد به نفس و اعتقاد به خداوند نباشد، قطعا حرکتی انجام نمی شود و به تعبیری ورزشکار باید با توکل به خدا وارد میدان شود .

افتخاری افزود:دورانی تمرین با قایق در سد و کسب رتبه در کشور آرزوی قایقرانان همدانی است ولی امروز همگی از قهرمان شدن در بازیهای آسیایی و المپیک صحبت میکنند و سطح توقعات از این رشته ورزشی بالا رفته است.

وی اضافه کرد: ورزشکاران استان باید در همه عرصه ها برتر باشند و باید بدانیم به همان اندازه که کار و تمرین می کنیم به همان اندازه نیز ثمره آن را می بینیم.

در پایان این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با اهداء لوح تقدیر و هدیه ضمن تبریک و قدرشناسی از زحمات و تلاشهای آرزئ حکیمی در راه رسیدن به مدال برنز مسابقات آسیایی ، برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی در سایر میدانهای بزرگ زندگی به خصوص عرصه ورزش نمود .

دیدگاه شما

آخرین اخبار