همراه اول
6. آبان 1393 - 10:35   |   کد مطلب: 21742
برای حضور در ترکیب تیم کشتی سحر همدان
روس‌ها وارد همدان شدند
رای حضور در ترکیب تیم کشتی سحر همدان
مدیر رسانه‌ای تیم کشتی سحر همدان از ورود دو کشتی‌گیر صاحب عنوان روسی به همدان برای حضور در ترکیب این تیم در مرحله پایانی مسابقات کشتی جام طلایی باشگاه‌های کشور خبر داد.

یاسر نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در همدان اظهار کرد: بعد از تعویق یک هفته‌ای مرحله پایانی مسابقات کشتی جام طلایی باشگاه‌های کشور با هماهنگی‌های لازم، این رقابت‌ها پنج‌شنبه و جمعه این هفته به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله نهایی این رقابت‌ها در مجموع 14 تیم به مصاف هم خواهند رفت که در نهایت سه برتر در دو رشته آزاد و فرنگی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهند کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم کشتی سحر همدان تصریح کرد: بنا بر اعلام قبلی تیم‌های جوانان سحر همدان، بیمه رازی، سحر همدان، شورای شهر البرز، گاز مازندران، کفایتی خراسان، ستارگان ساری و جهانبخت توفیق در کشتی آزاد برابر هم بر روی تشک خواهند رفت.

به گفته وی، گروه جراحی پاستور اندیمشک، نفت مسجد سلیمان، صبای قم، پیام نور تهران، شهدای هفتم تیر تهران و پیام‌نور کردستان در رشته فرنگی با هم سرشاخ خواهند شد.

نصرتی با اشاره به اینکه هیئت کشتی و مسئولان شرکت غذایی سحر برای بستن یک تیم شایسته در این مسابقات همت زیادی کردند، یادآور شد: همدانی‌ها برای حضور قدرتمند و کسب سهمیه باشگاه‌های جهان تلاش زیادی را در یک ماهه گذشته از خود نشان دادند.

وی گفت: دو کشتی‌گیر عنوان‌دار روسی که قرار است در ترکیب سحر همدان قرار بگیرند، شب گذشته پس از ورود به ایران مستقیماً به همدان آمدند تا از امروز تمرینات خود را در همدان آغاز کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم کشتی سحر همدان اذعان کرد: ختاگ تسابولف در وزن 70 کیلوگرم و سوسلان رامونف در وزن 65 کیلوگرم کشتی‌گیران روسی هستند که قرار است در مرحله نهایی با پیراهن سحر همدان بر روی تشک بروند.

وی اضافه کرد: این دو کشتی‌گیر در مسابقات جهانی ازبکستان 2014 موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و همچنین در آخرین رده‌بندی اتحادیه جهانی کشتی هر دو ورزشکار جزو برترین آزادکاران جهان در ماه اکتبر قرار گرفتند.

نصرتی افزود: این دو کشتی‌گیر در حال حاضر در میهمانسرای ورزش در مریانج استراحت می‌کنند و احتمالاً عصر امروز سه‌شنبه برای تمرین به خانه کشتی همدان خواهند آمد.

این رقابت‌ها در دو رشته آزاد و فرنگی انجام می‌شود و در پایان سه تیم در هر رشته که در مجمع سه مرحله بیشترین امتیاز را به دست آورند، مجوز حضور در نخستین دوره جام باشگاه‌های جهان را کسب می‌کنند.

پیش از شروع مرحله نهایی این رقابت‌ها تیم‌های گاز مازندران، بیمه رازی تهران و شورای اسلامی شهر کرج در کشتی آزاد و مرکز جراحی اندیمشک، صبای قم و شهدای هفتم تیر تهران در کشتی فرنگی به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

تیم سحر همدان با توجه به عدم شرکت در مرحله دوم در حال حاضر با 80 امتیاز در بین تیم‌های مدعی قرار دارد که در صورت پیروزی توانایی حضور در جمع سه تیم برتر کشتی آزاد را خواهد داشت.

در مجموع در سه مرحله رقابت‌ها، به مقام‌های اول تا سوم به ترتیب 100، 60 و 40 سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

مرحله پایانی مسابقات جام طلایی باشگاه‌های کشور روزهای هشتم و نهم آبان‌ماه در سالن ورزشی ابن‌سینای شهر همدان واقع در خیابان شکریه جنب مجموعه ورزشی شهدای قدس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار