همراه اول
22. آبان 1397 - 8:44   |   کد مطلب: 34148
اردوی آماده‌سازی کشتی‌گیران نونهال همدان برگزار می‌شود
اردوی آماده‌سازی قهرمانان نونهال کشتی استان همدان به منظور حضور پرقدرت در المپیاد کشوری نخبگان این هفته در خانه کشتی همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به نقل از فارس؛ نفرات اول و دوم اوزان مختلف در مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی آزاد استان پنج شنبه و جمعه این هفته در خانه کشتی همدان اردوی آماده‌سازی برگزار خواهند کرد.

این اردو زیر نظر سعید ابراهیمی، محمدحسین سلطانی، جلال لطیفی، مسلم بهاری و حسین بختیاری مربیان سازنده و باتجربه استان برپا خواهد شد.

روز پنج‌شنبه هفته جاری ساعت 17 و روز جمعه 9 صبح این اردو در خانه کشتی برپا می‌شود و کشتی‌گیران موظف هستند ساعت 16:30 روز پنج‌شنبه در محل خانه کشتی حضور داشته باشند.

در وزن 32 تا 35 کیلوگرم محمدحسام حاصلی از همدان و آرین کیانی از نهاوند، در وزن 38 کیلوگرم امیرعلی شعبانی از همدان و امیرحسین منصوری از تویسرکان، در وزن 41 کیلوگرم محمدمهدی ابراهیمی از همدان و مهرداد مرشدی از بهار، در 44 کیلوگرم مهراب پرویزی از نهاوند و سینا زندی از ملایر، در وزن 48 کیلوگرم محمدمهدی منصوری از همدان و ابوالفضل جلالی از کبودراهنگ و در وزن 52 کیلوگرم امیرحسین عبدی از همدان و فرشید مرسلی از اسدآباد نفرات حاضر در این اردو هستند.

همچنین در وزن 57 کیلوگرم محمدرضا سیاوشی از نهاوند و امیرحسین عظیمی از همدان، در 62 کیلوگرم عباس زندیه از ملایر و دانیال ربیعی از همدان، در 68 کیلوگرم حمید دارابی از نهاوند و مهدی صالح‌نیا از همدان، در وزن 75 کیلوگرم امیرمحمد میرزایی از نهاوند و امیر لطفی از ملایر، در 85 کیلوگرم سهیل جاویدان از همدان و امیر خزائی از نهاوند و در 100 کیلوگرم محمدمهدی زنگنه از تویسرکان و ابوالفضل ایمانی از همدان در این اردو شرکت خواهند کرد.

رقابت‌های استعدادهای برتر ورزشی در رده سنی نونهالان (المپیاد نخبگان) در رشته کشتی آزاد روزهای پنجم تا هفتم آذرماه سال‌جاری در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار خواهد شد.

نفرات برتر مسابقات نونهالان استان همدان در کشتی آزاد، جمعه گذشته طی برگزاری رقابت‌های استانی در شهرستان تویسرکان معرفی شده بودند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار