همراه اول
9. آبان 1393 - 23:16   |   کد مطلب: 21789
بعد از برگزاری سه فصل مسابقات کشتی جام طلایی
6 تیم راه‌یافته به جام باشگاه‌های جهان کشتی در همدان معرفی شدند
6 تیم راه‌یافته به جام باشگاه‌های جهان کشتی در همدان معرفی شدند
در پایان مسابقات جایزه بزرگ جام طلایی کشتی آزاد و فرنگی ایران 6 تیم برتر این رقابت‌ها برای حضور در جام باشگاه‌های جهان معرفی شدند.

مرحله نهایی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ باشگاه‌های ایران، یادواره قهرمان جهان و المپیک، محمدمهدی یعقوبی، که در همدان در جریان بود با معرفی تیم‌های راه‌یافته به رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان خاتمه یافت.

این رقابت‌ها در فصل بهار، تابستان و پاییز برگزار شده بود که مرحله پایانی آن در همدان و با حضور 12 تیم در دو رشته آزاد و فرنگی پیگیری شد، در پایان در هر رشته سه تیم برتر جواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند.

در این رقابت‌ها پنج تیم نفت مسجد سلیمان، مرکز جراحی پاستور اندیمشک، صبای قم، دانشگاه پیام نور تهران و شهدای هفتم تیر در رشته فرنگی حضور داشتند که پنج دور با هم به رقابت پرداختند.

در رشته آزاد هفت تیم جوانان سحر همدان، بیمه رازی تهران، صنایع غذایی سحر همدان، شورای اسلامی شهر کرج، گاز مازندران، گروه ساختمانی کفایتی خراسان و جهانبخت توفیق تهران طی هفت دور با هم مسابقه دادند.

با احتساب برگزاری سه مرحله این رقابت‌ها در پایان سه تیم برتر این رقابت‌ها در هر رشته برای حضور در باشگاه‌های جهان معرفی شدند.

 

در رشته آزاد سه برتر به شرح ذیل مشخص شدند:

1. بیمه رازی تهران 270 امتیاز

2. گاز مازندران 260 امتیاز

3. گروه ساختمانی کفایتی مشهد 200 امتیاز

این سه تیم جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که قرار است در اوایل آذرماه در شهرستان جویبار در استان مازندران برگزار شود، را کسب کردند.

در رشته فرنگی سه برتر به شرح ذیل مشخص شدند:

1. مرکز جراحی پاستور اندیمشک 290 امتیاز

2. صبای قم 240 امتیاز

3. شهدای هفتم تهران 240 امتیاز

این سه تیم جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که قرار است به میزبانی شهرستان اهواز در استان خوزستان برگزار شود، را به دست آوردند.

مرحله نهایی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ باشگاه‌های ایران، یادواره قهرمان جهان و المپیک، محمدمهدی یعقوبی، امشب با توزیع کاپ‌های قهرمانی تیم‌های برتر با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و ورزش استان به پایان رسید.

-

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار