همراه اول
22. آبان 1393 - 9:03   |   کد مطلب: 21868
دو کشتی گیر همدانی برای حضور در لیگ باشگاه های جهان انتخاب شدند
دو کشتی گیر آزادکار همدانی برای حضور در نخستین دوره لیگ کشتی آزاد باشگاه های جهان انتخاب شدند.

رییس هیات کشتی همدان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار گفت: نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد روزهای ششم و هفتم آذرماه امسال در شهرستان جویبار از توابع استان مازندران برگزار می شود.



'جواد نوروزی' افزود: 'میثم مصطفی جوکار' کشتی گیر ملایری و دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و قهرمانی آسیا در سال جاری (2014) برای حضور در مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان درخواست باشگاه گروه ساختمانی کفایتی مشهد را برای عضویت در این تیم پذیرفت.



وی اضافه کرد: جوکار در وزن 86 کیلوگرم در ترکیب تیم کفایتی مشهد در جام باشگاه های جهان شرکت می کند.



نوروزی اظهار کرد: همچنین 'جمال میرزایی' کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم همدان و عضو سابق تیم ملی نیز همراه با تیم بیمه رازی تهران در نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد شرکت می کند.



وی خاطرنشان کرد: تیم سحر همدان نیز شانس حضور در جام باشگاه های جهان را داشت اما به دلیل عدم شرکت در فصل دوم مسابقات کشتی جایزه بزرگ فصلی باشگاه های کشور و به حد نصاب نرساندن امتیازات نهایی خود نتوانست مجوز شرکت در این رقابت ها را کسب نکرد.



وی یادآور شد: حضور دو کشتی گیر از همدان در جام باشگاه های جهان افتخار ارزنده ای برای جامعه کشتی این استان به شمار می رود.



استان همدان یکی از قطب های کشتی کشور به شمار می رود و کسب مدال های قهرمانی در المپیک، مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا را در کارنامه موفقیت های تاریخی خود دارد.



در حال حاضر بیش از هشت هزار کشتی گیر در سطح استان همدان فعالیت دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار