همراه اول
22. آبان 1393 - 9:16   |   کد مطلب: 21869
مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی کشور با درخشش بانوان پاروزن همدانی به پایان رسید.
مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی کشور با درخشش بانوان پاروزن همدانی به پایان رسید.

دبیر هیات قایقرانی استان همدان عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: امروز رقابت های ماده کایاک چهار نفره 500 متر آبهای آرام قهرمانی بانوان کشور به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار و تیم همدان با ترکیب مونا نوری، متینه نوری، نسرین عابدین فیروز و مهسا بیگدلی عنوان سوم تیمی را کسب کرد.



'مهدی صمدی' افزود: در رقابت کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان که با حضور نمایندگان استان های تهران، همدان، هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه، لرستان و اردبیل برگزار شد مونا نوری و مهسا بیگدلی از همدان مقام سوم را به دست آوردند.



وی اضافه کرد: در ماده کایاک دونفره 500 متر زیر 23 سال نیز در حضور قایقرانان استان های هرمزگان، زنجان، تهران، همدان و توابع تهران ، پگاه برخورداری و غزل سهلیان از همدان در جای سوم ایستادند.



وی اظهار کرد: در مسابقه کایاک دونفره یکهزار متر بزرگسالان نیز مهسا بیگدلی و مونا نوری از همدان سوم شدند.



صمدی یادآور شد: همچنین در رقابت کایاک یک نفره 500 متر بزرگسالان که با شرکت قایقرانانی از استان های تهران، کرمانشاه، لرستان، اردبیل، همدان، هرمزگان، اصفهان و خوزستان برگزار شد، مونا نوری از همدان در جای دوم قرار گرفت.



وی بیان کرد: در مسابقات کایاک یکنفره یکهزار متر بزرگسالان که پاروزنانی از تهران، اردبیل، همدان، اصفهان، کرمانشاه، هزمزگان و لرستان حضور داشتند نیز متینه نوری از همدان بر سکوی دوم ایستاد.



وی خاطرنشان کرد: 'آرزو حکیمی' دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در این رقابت ها حضور نیافت و به استراحت پرداخت.



همدان یکی از قطب های اصلی قایقرانی آب های آرام کشور است.



هم اکنون بیش از یکصد قایقران به صورت مستمر در استان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار