همراه اول
29. آبان 1394 - 8:38   |   کد مطلب: 21904
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:
کسب امتیاز در رشت راه الوند را هموار می‌کند
کسب امتیاز در رشت راه الوند را هموار می‌کند
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: در بازی حساس برابر تیم سپیدرود رشت کسب هر امتیازی، راه ما را در ادامه کار و امیدواری برای صعود به بالای جدول بیشتر می‌کند.

منوچهر بیگم‌جانی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: بعد از 6 هفته در لیگ دسته دوم به هماهنگی خوبی در تیم رسیدیم و این موضوع انگیزه بازیکنان را در ادامه کار بیشتر از قبل کرده است.

 

وی افزود: در هفته گذشته در حالی که مستحق برد بودیم، با اشتباهات فردی برد با تساوی عوض شد و یک امتیاز را به تیم حریف هدیه کردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان تصریح کرد: همدلی و اتحادی که در بین بازیکنان وجود دارد باعث شده تا انگیزه بیشتری در بازی‌های پیش‌ رو داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: بعد از بازی خونه به خونه با توجه به مسائلی که در تمرینات اتفاق افتاد با تصمیم جمعی کادر فنی چهار بازیکن از تمرینات محروم شدند.

 

به گفته بیگم‌جانی، حامد میرزایی، میثم زمانی، مصطفی قیصری و ایرج خدایاری در چند روز گذشته به دلیل مسائل انضباطی و با تصمیم کادر فنی چهار بازیکن تیم از حضور در تمرینات منع شدند تا کمیته انضباطی باشگاه برای آنها تصمیم‌گیری کند.

وی با بیان اینکه تیم با انگیزه زیادی در تمرینات این هفته ظاهر شده اذعان کرد: با شناخت نقاط ضعف و قوتی که از حریف رشتی خود داریم در این هفته تمرینات خوبی را در همدان انجام دادیم.

 

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: با توجه به اینکه بازی در رشت بر روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود، تمرینات این هفته در ورزشگاه سعیدیه انجام شد تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

 

وی افزود: در این بازی امین رحیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما مابقی بازیکنان در شرایط مطلوبی به رشت سفر کردند.

 

بیگم‌جانی اضافه کرد: با توجه به فشردگی که در جدول وجود دارد، کسب امتیاز در این بازی برای ادامه راه و رسیدن به بالای جدول تأثیر زیادی خواهد داشت.

 

تا پایان هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم فوتبال الوند همدان 6 امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر، یک پله صعود داشت و در جایگاه پنجم این گروه جای خوش کرد.

 

در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم، امروز پنجشنبه 29 آبان‌ماه از ساعت 14:30 تیم فوتبال الوند همدان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم سپیدرود این شهر خواهد رفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار