همراه اول
10. آذر 1393 - 10:01   |   کد مطلب: 21964
رئیس هیئت اسکی همدان خبر داد
آموزش رایگان اسکی به علاقمندان
آموزش رایگان اسکی به علاقمندان
رییس هیئت اسکی همدان با اشاره به تفاهمنامه‌ای که با آموزش‌ و‌ پرورش بسته شده، گفت: آموزش اسکی برای دانش‌آموزان علاقمند به صورت رایگان خواهد بود.

کاظم عرب امروز در همدان اظهار داشت: در فصل اسکی سال 92 در تمام زمینه‌ها اعم از فرهنگی، آموزشی، مسابقات و... بین 16 هیئت اسکی فعال در کشور به جز استان‌های تهران و البرز، هیئت هاکی همدان موفق شد جایگاه نخست را در کشور کسب کند.

وی به برنامه‌های این هیئت اشاره کرد و گفت: هر ساله با آغاز نیمه دوم سال و شروع بارش‌ها پیست اسکی را برای برگزاری برنامه‌های مختلف و حضور علاقمندان به این رشته، مهیا می‌کنیم.

رییس هیئت اسکی همدان با بیان اینکه ارتباط خوبی با اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان استان و فدراسیون اسکی داریم، ابراز کرد: اسکی استان تاکنون از حمایت‌های مدیر اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان استان نیز بهره برده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی اعضای هیئت گفت: هر سال قبل از آغاز فعالیت پیست، یک دوره کلاس بازآموزی، ارتقا و هماهنگی برای مربیان برگزار می‌شود تا آموزش‌ها نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت بهتری ارائه شود.

عرب عنوان داشت: در راستای طرح پنج ساله‌ای که از طرف هیئت اسکی استان برنامه‌ریزی شده امسال نیز همان برنامه‌ها با پوششی وسیع‌تر اجرا خواهد شد.

وی در توضیح برنامه‌ها، عنوان کرد: طبق روال سه سال قبل، آموزش رایگان تا سن 15 سال را خواهیم داشت و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته پیست در بحث آموزشی فعال خواهد بود و روز‌های پنجشنبه و جمعه نیز در اختیار عموم است.

رییس هیئت اسکی همدان در رابطه با استعدادیابی در این رشته گفت: از بین دانش‌آموزان و دانشجویان علاقمند به اسکی با ارائه آموزش‌های رایگان سعی در شناخت استعداد‌ها و پرورش آن‌ها داریم تا زمینه برای حضور در مسابقات مختلف به صورت جدی‌تری ایجاد شود.

وی ادامه داد: امسال با تفاهمنامه‌ای که با آموزش‌ و‌ پرورش استان داشتیم، آموزش برای دانش‌آموزان به صورت رایگان خواهد بود که بهره‌مندی از مربی و وسایل اسکی نیز در این تفاهمنامه مورد توجه قرار گرفته است.

عرب در خصوص استفاده سایر نهادها از امکانات موجود خاطرنشان کرد: اصناف و اتحادیه‌ها، ادارات و سازمان‌های دولتی با ارائه درخواست کتبی می‌توانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

وی با اشاره به موفقیت‌های اسکی‌کاران یادآور شد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی و انتخابی کشور، اسکی‌بازان استان مقام سوم را به دست آوردند و در مسابقات آسیایی با حضور 12 کشور شرکت کردند.

رییس هیئت اسکی همدان ابراز داشت: امسال نیز میزبانی مسابقات جوانان یک و دو قهرمانی و انتخابی کشور برای حضور در مسابقات جوانان آسیا را در بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد پیست اسکی همدان فضای مناسبی برای برگزاری تمرینات و مسابقات دارد که امیدواریم با کشف استعداد‌های استانی بتوانیم در مسابقات مختلف بدرخشیم.

دیدگاه‌ها

با سلام در صورت تمایل جهت تبادللینک منتظر پاسخ شما هستم رحمانی مدیر سایت ساجدهsajedeh.com

دیدگاه شما

آخرین اخبار