همراه اول
11. آذر 1393 - 9:59   |   کد مطلب: 21973
رئیس هیأت قایقرانی استان خبر داد
حکیمی با تیم همدان در لیگ شرکت می‌کند
حکیمی با تیم همدان در لیگ شرکت می‌کند
آرزو حکیمی امسال هم با تیم همدان در رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام شرکت خواهد کرد.

رئیس هیأت قایقرانی استان همدان گفت: برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دو قسمت آقایان و بانوان اعلام آمادگی کرده‌ایم و اگر بخش خصوصی حاضر به حمایت از تیم‌های ما نشود مثل سال‌های گذشته هیأت در لیگ برتر آب‌های آرام کشور تیمداری خواهد کرد.

وی درخصوص جذب نفرات مختلف برای 2 تیم آقایان و بانوان افزود: در بحث استعدادیابی همواره فعال بوده‌ایم و هر ساله با نفرات بومی در لیگ شرکت می‌کنیم. امسال هم با مربیگری نسرین عابدین فیروز در گروه بانوان و مهدی صمدی در گروه آقایان و با قایقرانان بومی در لیگ حاضر می‌شویم.

رئیس هیأت قایقرانی استان همدان درخصوص حضور آرزو حکیمی به عنوان ملی‌پوش معرفی شده از سوی فدراسیون در مسابقات اعلام کرد: شهریورماه امسال حکیمی در لیگ برتر برای تیم همدان پارو زد و قطعاًَ امسال هم با تیم همدان در لیگ برتر حاضر می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ دومین دوره مسابقات لیگ برتر آب‌های آرام به صورت رفت و برگشت در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد. هر باشگاه می‌تواند 8 ورزشکار در بخش بانوان و 10 ورزشکار در بخش آقایان معرفی کند.

کمیته برگزاری مسابقات برای لیگ امسال محدودیت‌هایی به منظور همسان‌سازی باشگاه‌های قایقرانی اعلام کرده است. هر باشگاه ملزم به استفاده از 2 ورزشکار در رده سنی جوانان در بخش آقایان و بانوان است. ضمن اینکه باشگاه‌ها تنها مجاز به استفاده از 3 ورزشکار ملی‌پوش در بخش بانوان و 4 ورزشکار ملی‌پوش در بخش آقایان هستند. نفرات ملی‌پوش نیز طبق لیستی از سوی فدراسیون به باشگاه‌ها اعلام شده‌اند.

آرزو حکیمی، هدیه کاظمی، مینا عبدالهی، مهسا آذری، سارا حنیفه‌زاده، فاطمه کرمجانی، نادیا تالانک، معصومه داناپور و هیوا افضلی در بخش بانوان و احمدرضا طالبیان، فرزین اسدی، علیرضا علیمحمدی، علی آقامیرزایی، سعید فضل اولی، امین بداغی، حمید ترکی، افشین شعبانی، آرمین بخشی‌زاد، شاهو ناصری، عادل مجللی، پژمان دیوسالاری، کیا اسکندانی، علی اجاقی و علی باجلان در بخش آقایان نفراتی هستند که از سوی فدراسیون با عنوان ملی‌پوش به باشگاه‌ها معرفی شدند.

باشگاه‌های قایقرانی تا پایان وقت اداری 27 آذرماه مهلت دارند تا آمادگی خود را برای حضور خود در این رقابت‌ها اعلام کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار