همراه اول
19. آذر 1393 - 11:58   |   کد مطلب: 22018
معاون کمیته فوتبال محلات همدان خبر داد
احداث دهکده ورزش محلات در همدان
احداث دهکده ورزش محلات در راه رباط شورین
ششمین سال برگزاری فوتبال محلات در همدان مدتی قبل به پایان رسید. عمده مشکل برگزار کنندگان این مسابقات همواره کمبود زمین فوتبال مناسب بود و کمیته فوتبال محلات هم بارها این را اعلام کرده است.

فوتبال محلات در همدان با چند زمین برگزار می‌شود که اغلب مالکیت شخصی دارند و همین موجب مشکلات و بی‌نظمی‌هایی در برگزاری مسابقات می‌شود. همین وضعیت سبب شد کمیته فوتبال محلات با کمک باشگاه شهرداری همدان طرحی به شورای شهر دادند که طبق آن مجتمع فوتبال محلات احداث شود. شورای شهر هم طبق مصوبه‌ای 10 هکتار از زمین‌هایی که در تملک شهرداری همدان هستند را برای این کار اختصاص داد. این زمین‌ها در جاده رباط شورین هستند و زمانی قرار بود مرکز اصلی و میدان میوه در آن احداث شود که به دلایلی اين اتفاق رخ نداد.
در همین زمینه معاون کمیته و مسئول امور اداری فوتبال محلات همدان به خبرنگار ما گفت: روز سه‌شنبه شهردار همدان، رئیس شورای شهر، رئیس باشگاه شهرداری، اعضای کمیته فوتبال محلات و مسئولان زمین‌های اطراف از زمین مورد نظر بازدید کردند.
مهدی عبدول افزود: صحبت‌های خوبی انجام شد و شهردار و ریاست شورای شهر نیز از این سخنان استقبال کردند. شهردار نیز قول داد10 هکتار دیگر به 10 هکتار قبلی اضافه شود که علاوه بر زمین‌های فوتبال، احداث زمین فوتبال ساحلی، والیبال و پیست اتومبیلرانی نیز در آینده در برنامه‌ها قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در همین زمینه گفت: دهکده ورزشی محلات در همدان احداث می‌شود.
امیرحسین اسکندریان با اشاره به احداث دهکده ورزشی محلات در همدان افزود: در این ۱۰ هکتاز زمین که در راه رباط شورین همدان قرار دارد ۱۰ زمین برای فوتبال محلات احداث خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به تکمیل شدن این پروژه ورزشی گفت: حریم‌سازی، ساخت سرویس بهداشتی و... باید انجام شود تا فوتبال محلات را به طور متمرکز برای سال آینده در این ۱۰ زمین خاکی برگزار کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار