همراه اول
19. اسفند 1396 - 10:03   |   کد مطلب: 33598
سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري همدان
کشف استعداد نتيجه برگزاري المپياد ورزشي محلات
کشف استعداد نتيجه برگزاري المپياد ورزشي محلات
جشن اختتاميه سومين دوره المپياد فرهنگي ورزشي محلات همدان در سالن چندمنظوره مجموعه فرهنگي ورزشي شهرداري همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري همدان هم در اين مراسم با اشاره به اينکه سومين دوره المپياد فرهنگي ورزشي محلات همدان با حمايت اعضاي شورا، شهردار و نمايندگان همدان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، گفت: نتيجه برگزاري اين المپياد کشف استعدادهاي درخشان در رشته‌هاي مختلف ورزشي و نيز ايجاد بستري براي تفريح و شادابي بچه‌هاي محلات شهر همدان بود.
حسن محمدي با بيان اينکه فضايي براي کشف استعدادها فراهم کرده‌ايم تا جوانان مستعدي که به اعتلاي همدان فکر مي‌کنند را به ورزش معرفي کنيم، افزود: فوتبال همدان ريشه کهن دارد و پيشينه قوي استان همدان در فوتبال بر هيچکس پوشيده نيست.
محمدي عنوان کرد: فوتبال همدان ريشه کهني دارد و در دهه 60 تيم‌هاي بزرگي مثل استقلال تهران را شکست داده، اما امروز برخي مدعي هستند همداني‌ها پاس را به اين روز انداختند، در حالي که ما کمک کرديم پاس به دوران حيات خود ادامه دهد. 
وي تأکيد کرد: اگر پاس به اين روز افتاده به دليل سهم‌خواهي معترضان انتقال پاس به همدان از جمله پيشکسوتان سابق اين تيم است.
محمدي بي‌توجهي به بازيکنان بومي را به عنوان دليل ديگري براي افت پاس مطرح و اظهار کرد: پاس در اين فصل با بازيکنان غير بومي سقوط کرد، اما شهرداري با اتکا به بازيکنان بومي امتياز خود را در ليگ 2 حفظ کرد. 
وي با اشاره به اينکه عقيده مجموعه ما اين است که فوتبال بايد از پايه آغاز شود، گفت: علاوه بر فعاليت يک مدرسه فوتبال با کيفيت تحت نظر باشگاه شهرداري توفيقات خوبي نيز در ورزش محلات به دست آمده و امسال 70 تيم در فوتبال بزرگسالان با بيش از دو هزار فوتباليست در طول پنج ماه و انجام 350 مسابقه به رقابت پرداختند. 
محمدي تصريح کرد: ما در سال‌هاي آتي به سمت سالم‌سازي ورزش محلات خواهيم رفت و بيشتر به مسابقات رده‌هاي پايه محلات مي‌پردازيم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار