همراه اول
20. آذر 1393 - 10:29   |   کد مطلب: 22024
تیم بانوان همدان نایب قهرمان مسابقات شمشیربازی شد
مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در بخش اسلحه فلوره با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد و در پایان تیم‌ها و نفرات برتر معرفی شدند.

ستان همدان نیز تیم سروش متشکل از سه شمشیرباز را به نمایندگی از استان به این دوره از مسابقات  قهرمانی کشور اعزام کرد و نتیجه مطلوبی از این حضور به دست آمد.

لازم به ذکر است استان همدان امسال در مسابقات کشوری در رشته‌‌های مختلف وزشی عناوین متعددی کسب کرده و در شمشیربازی نیز تا کنون سال ورزشی خوبی را سپری کرده است.

تیم استان همدان با ترکیب دنیا پیمبری، مریم طهماسبی، نادیا عزیری و حسنی رجبی‌مجد با مربیگری و هدایت گلاره زرنگار به سرپرستی انسیه مختاری در این رقابت‌ها شرکت کرد.

در این رقابت‌ها هشت تیم شرکت‌کننده هفت دیدار برگزار کردند که سرانجام تیم تهران قهرمانی این دوره را از آن خود کرد، تیم همدان با کسب مقام دوم نایب قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم‌های اصفهان و توابع تهران نیز مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

با کسب عناوین مختلف در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات مختلف و پشتوانه‌سازی مناسب توسط هیئت شمشیربازی استان، آینده روشنی برای ورزشکاران این رشته و هیئت شمشیربازی استان پیش رو است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار