همراه اول
7. دى 1393 - 11:54   |   کد مطلب: 22313
۹ دی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است
سید عبدی افتخاری گفت : خلق حماسه عظیم 9 دی نشان دهنده روحیه ولایی و ولایت‌مداری ملت ایران است و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعلام این مطلب اظهار داشت : یوم‌الله 9دی، روزی ماندگار در صفحات زرین تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است. 

وی تصریح کرد: حماسه و خلق حماسه هیچگاه در کشور ما پایان یافتنی نیست و حماسه "عظیم دفاع مقدس" حماسه آزاد سازی خرمشهر، حماسه دهه فجر، حماسه 9 دی از جمله رخدادهایی بود که در هر مقطع زمانی، انقلاب و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی را بیمه کرد .



 

سید عبدی افتخاری بیان کرد: حماسه سیاسی استقرار دولت یازدهم و حضور میلیونی و با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیز برگ زرین دیگری از توجه و دلسوزی مردم نسبت به حرکت رو به جلو و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی است 

وی عمل به هنگام را مهمترین ویژگی حماسه 9 دی دانست و گفت: تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری از دیگر ویژگی‌های 9 دی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: یوم الله 9 دی 88 روز درخشش جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌‌ها حضور یافتند، تا صیانت از انقلاب را از نسل پیش تحویل بگیرند.

وی با اشاره به نقش ورزشکاران در شکل‌گیری حماسه 9 دی، افزود: ورزشکاران همگام و همراه با سایر اقشار جامعه در شکل‌گیری حماسه 9 دی نقش به سزایی داشتند و با حضور به موقع خود در انتخابات 24 خرداد در پاسداشت و بزرگداشت این حماسه نقش بی‎بدیلی ایفا کردند.

افتخاری تصریح کرد: امسال نیز جوانان و ورزشکاران استان با حضور در صحنه و مراسم گرامیداشت 9 دی همدوش با مردم فهیم، بصیر و ولایت‌مدار وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و پاسداشت افتخارات ملت ایران اعلام می‌دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار