همراه اول
9. دى 1393 - 11:57   |   کد مطلب: 22327
رئیس هیئت تیراندازی و دبیر شورای بسیج ورزش استان
ورزشکاران همواره در کنار مردم وپشتیبان ولایت فقیه هستند
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی 9 دی ماه گفت: ورزشکاران همواره در کنار مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند.

علیرضا شمسی پور  در حاشیه برگزاری مراسم گرامی داشت 9 دی درهمدان و در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهارداشت: روز 9 دی یکی از روزهایی بود که همه قهرمانان ورزشی برای دفاع از ولایت و رهبری دوشادوش سایر اقشار جامعه به میدان آمدند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در این روز علاوه بر اینکه توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کرد، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زد.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان اظهارکرد: این حضور حماسی  نشان داد که مردم و علی الخصوص ورزشکاران حامی کشورشان بوده و همواره برای مقابله با فتنه گری‌های دشمنان و افراد ساده لوحی که گول آنها را می خوردند آماده هستند.

شمسی پور عنوان داشت: همواره ورزشکاران و چهره های ورزشی نشان داده اند که در کنار مردم هستند و در یک مسیر حرکت می کنند و سعی کرده اند الگوهای خوبی برای جامعه باشند.

 وی در ادامه گفت: حضور مردم در 9 دی باعث دلسری جبهه غرب شد و آنها به چشم خود دیدند که مردم چگونه پای عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته اند ایستاده اند.

 

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال 88 عده ای سعی کردن با کشاندن اختلافات داخلی به سطح دنیا، پایه های نظام را سست کنند که این توطئه با حضور مردم به جایی نرسید و سبب شد تا مردم با وحدت که اوج آن راهپیمایی 9 دی بود نشان دهند که پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار