همراه اول
11. بهمن 1394 - 9:36   |   کد مطلب: 22486
در مسابقات جام یادگارامام (ره)
کشتی گیر همدانی مدال طلای مسابقات را کسب کرد
کشتی گیر همدانی مدال طلای مسابقات جام یادگار امام (ره) را کسب کرد
کشتی گیر آزادکار همدانی مدال طلای رقابتهای بین المللی کشتی جام یادگار امام (ره) را تصاحب کرد.

دبیر هیات کشتی همدان در این باره گفت: این رقابتها در رده سنی نوجوانان و با حضور کشتی گیرانی از 13 کشور جهان شامل ایران، بلغارستان، گرجستان، هند، قزاقستان، آذربایجان، روسیه، بنگلادش، قرقیزستان، کره شمالی، ترکمنستان، اوکراین، و ارمنستان برای نخستین بار و به مدت دو روز در سالن شهید بهشتی شهر مشهد در حال برگزاری است.

'قاسم ربیعیان' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در رقابت های پنج وزن نخست این رقابت ها که پنجشنبه شب گذشته طی مراسمی به پایان رسید، 'مهدی بابایی' کشتی گیر وزن 85 کیلوگرم همدان توانست مدال طلا کسب کند.

وی بیان داشت: بابایی در دیدار فینال این دوره از مسابقات توانست مقابل میثم زمانی مقدم دیگر کشتی گیر همدانی به پیروزی برسد و مدال طلای مسابقات را کسب کند.

ربیعیان خاطرنشان کرد: در این وزن کشتی گیرانی از قزاقستان، قرقیزستان، اوکراین و ایران شرکت داشتند.

وی یادآور شد: همچنین 'نیکزاد علیزاده' کشتی گیر همدانی وزن 58 کیلوگرم این رقابت ها حذف شد و قرار است امروز جمعه در مبارزه پنج وزن دوم 'حمیدرضا بیگلری' دیگر کشتی گیر ملی پوش همدانی، در وزن 46 کیلوگرم با حریفان مبارزه کند.

وی افزود: استان همدان سه نماینده در ترکیب تیم ملی نوجوانان کشورمان در این دوره از مسابقات دارد.

وی اظهار کرد: 'تورج ظفری' از مربیان سازنده و باتجربه کشتی رده های سنی پایه همدان نیز در این رقابت ها در ترکیب کادر فنی تیم ملی حضور دارد.

همدان یکی از استان های قهرمان پرور در رده های سنی پایه کشتی آزاد است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار