همراه اول
11. اسفند 1393 - 8:50   |   کد مطلب: 22745
رئیس هیئت جودو استان همدان خبرداد:
دعوت از 5 بانوی جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی
دعوت از 5 بانوی جودوکار همدانی با اردوی تیم ملی
رئیس هیئت جودو استان همدان با بیان اینکه جودو استان همدان از قطب های کشور است، بیان کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رشته در همدان فعالیت می کنند.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ با اشاره به فعالیت هیئت های شهرستانی گفت: شهرستان های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان های فعال هستند که توجه و فعال کردن سایر شهرستان های استان در برنامه توسعه این هیئت  است.

وی با بیان اینکه جودو استان همدان از قطب های کشور است، بیان کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رشته در همدان فعالیت می کنند.

رئیس هیئت جودو استان همدان در ادامه با اشاره به دعوت بانوان جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی گفت: آذر کولیوند، مبینا عزیزی، زینب جلالوند، صبا کرمعلی و فاطمه آقاجانی از همدان جودوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

نصر پور یادآور شد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ ها و اردوهای تیم ملی هستند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور موفقیت آمیز مربیان کره ای در همدان اظهار داشت: مربیان کره ای به مدت یک هفته در همدان از سنین نوجوانان تا بزرگسالان جودوکار و مربیان را به صورت کاملا حرفه ای آموزش دادند.

رئیس هیئت جودو استان همدان با بیان اینکه استقبال از این مربیان بسیار چشمگیر بود و در سالن تختی همدان بیش از ۲۰۰ نفر را به دلیل تکمیل شدن ظرفیت نتوانستیم وارد سالن کنیم، افزود: از سراسر استان همدان برای استفاده از آموزش این مربیان استقبال شده بود.

نصر پرو با بیان اینکه سطح مربیان کره ای بسیار بالا بود، گفت: این مربیان همچنین برای آموزش چند روزی به شهرستان بهار سفر کردند.

وی عنوان کرد: برای آنکه در آینده در رشته جودو حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از امروز حرکت و آینده سازی و پشتوانه سازی کنیم.

انتهای پیام/

 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار