همراه اول
19. فروردين 1394 - 9:08   |   کد مطلب: 23152
کسب 10 مدال خوش‌رنگ از میادین مختلف ملی و بین‌المللی
رئیس هیأت کشتی شهرستان همدان گفت: سال گذشته توانستیم با تلاش هیأت کشتی استان و نیز مربیان 10 مدال خوش‌رنگ را از میادین مختلف ملی و بین‌المللی کسب کنیم.
به گزارش همدان ورزش؛ در حالی که در سال گذشته وضعیت کشتی استان انتقادهای بسیاری را از طرف رسانه‌ها و افکار عمومی‌ در پی داشت، رئیس هیأت کشتی شهرستان همدان از عملکرد هیأت دفاع کرد.
 
در سالی که گذشت کشتی همدان پس از چند سال در لیگ شرکت کرد و 2 میزبانی کشوری مهم هم به همدان رسید. با این وجود بازهم بسیاری از وضعیت کشتی همدان راضی نبودند. از نظر منتقدان پتانسیل کشتی شهر بسیار بیشتر از وضعیت موجود است و ادامه چنین روندی به سود کشتی نخواهد بود.
 
جواد نوروزی اما افتخارات کشتی شهرستان همدان در سال گذشته بی‌سابقه می‌ماند و از برنامه‌‌های هیأت شهرستان برای سال جاری سخن به میان می‌آورد.
 
جواد نوروزی اضافه کرد: از مجموع این مدال‌ها برای نخستین‌بار توانستیم 3 نشان را در رشته فرنگی کسب کنیم که در تاریخ کشتی استان بی‌سابقه بوده است.
 
وی بیان کرد: با کمک مربیان و اعضای هیأت در تمام رده‌های سنی حایز مدال در رشته‌های آزاد و فرنگی شدیم.
 
نوروزی با قدردانی از شورای اسلامی‌و شهرداری همدان در راه‌اندازی لیگ کشتی محلات گفت: لیگ کشتی محلات یکی از اقدامات ماندگار کشتی استان در سال گذشته بود.
 
رئیس هیأت کشتی شهرستان همدان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 4 سالن کشتی به سالن‌های کشتی استان افزوده شده است، تأکید کرد: نیروی مقاومت بسیج، آموزش‌و‌پرورش و شهرداری همدان همکاری بسیار خوبی با هیأت کشتی شهرستان همدان داشته‌اند و 4 سالن با همکاری این نهادها راه‌اندازی شده است.
 
وی در خصوص اعزام تیم همدان به تورنمنت بین‌المللی قزاقستان در سال 93 گفت: پس از 12 سال توانستیم تیم منتخب همدان را به این تورنمنت مهم بین‌المللی که جزو مسابقات مدنظر فیلا بود اعزام کنیم و در نهایت نیز عنوان چهارم تیمی‌ را کسب کردیم. نفراتی همچون محمدحسین سلطانی هم توانستند در رنکینگ بین‌المللی قرار بگیرند تا در نهایت مجوز ورود به لیگ برتر را پیدا کنند.
 
نوروزی در پایان با اشاره به برنامه‌های سال جدید هیأت کشتی همدان گفت: حضور در تورنمنت بین‌المللی، برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی مربیان، به‌روزرسانی اطلاعات کشتی‌گیران و مربیان با برگزاری کارگاه‌های فنی و آموزشی و حمایت از سرمایه‌های کشتی استان و برگزاری کلاس‌های مشترک از مهمترین برنامه‌های هیأت در سال جدید است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار