همراه اول
19. فروردين 1394 - 11:00   |   کد مطلب: 23157
خونه داماد عروسی است اما.../کریم باقری:خونه عروس هنوزخبری نیست!
باقری می گوید:«من نمی دانم چطور هنوز به برانکو به ایران نیامده حرف درباره دستیارانش و شرط و شروط گذاشتن ها مطرح می شود.»

به گزارش خبرورزشی؛دیروز خبر رسید حضور کریم باقری به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس قطعی شده است و این موضوع به زودی اعلام خواهد شد. این در حالی است که خود آقاکریم هنوز هم اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و...

آقاكريم، تبريك مي‌گوييم.
(باخنده) بابت چي؟!

يعني شما خبر نداريد؟!
نه، چه چيزي را؟!

همين الان از طريق يكي از حاضران در جلسه مذاكره و عقد قرارداد با برانكو در استانبول شنيديم حضور شما به عنوان دستيار اين مربي كروات قطعي شده است؟
(كمي بلندتر مي‌خندد) خونه داماد عروسي است اما خونه عروس هنوز خبري نيست! از شوخي گذشته هنوز كه خبري نيست يا اينكه حداقل من اطلاعي ندارم.

ولي آقاكريم، هنوز مسئولان پرسپوليس از استانبول برنگشته‌اند و بلافاصله پس از بازگشت شما را فرامي‌خوانند...
والله چه بگويم؟ هر زمان مذاكره با من جدي‌ شد، شما را هم در جريان خواهم گذاشت.

خاطرمان هست زمان سرمربيگري برانكو، شما از فوتبال ملي خداحافظي كرديد. درست است؟
بله ولي در زمان بلاژويچ با برانكو ارتباط مستقيم داشتم. برانكو به نوعي همه‌كاره آن تيم ايران بود و تمرينات را مي‌چيد و...

آيا برانكو مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند؟
چرا كه نه؟ با يك برنامه‌ريزي درست و مديريت خوب مي‌توان پرسپوليس را جمع و جور كرد. متأسفانه پرسپوليس اين فصل بدجوري درگير حاشيه و بي‌انضباطي شده و برانكو بايد اول با اين مسائل برخورد كند.

در همين ارتباط محسن بنگر و محمد نوري هم مصاحبه‌هايي با خبرورزشي انجام دادند و حتي كاپيتان پرسپوليس ضمن تعريف از شما عنوان كرد كه كريم باقري با آن همه اسم و رسم در دقيقه 90 به عنوان بازيكن تعويضي جاي من وارد زمين شد و حرفي هم نزد در حالي كه بازيكنان امروز، زمين و زمان را به هم مي‌دوزند. نظري نداريد؟
آنچه عيان است چه حاجت به بيان است؟ همه از بي‌انضباطي‌هاي پرسپوليس بي‌خبرند و اميدوارم كادر جديد بتواند اين تيم را به آرامش برساند.

آقاكريم، يك بحثي هم كه مطرح شد مربوط به دستيار اول يا دوم شدن بود. شنيديم شما عنوان كرديد كه حاضريد فقط به عنوان دستيار اول برانكو فعاليت كنيد!
من نمي‌دانم اين حرف‌ها چگونه ساخته مي‌شود؟ هنوز برانكو به ايران نيامده و صحبت جدي صورت نگرفته كه من بخواهم شرط و شروط بگذارم. اجازه بدهيد برانكو بيايد و بعد ببينيم چه مي‌شود؟

چهارشنبه براي تماشاي بازي پرسپوليس و النصر به استاديوم مي‌رويد؟
اگر مشكل خاصي وجود نداشته باشد، به اميد خدا به ورزشگاه آزادي مي‌روم تا به همراه هواداران، پرسپوليس را تشويق و حمايت كنيم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار