همراه اول
25. فروردين 1394 - 8:28   |   کد مطلب: 23219
آقای استاندار الوعده وفا؛
قول نیک بخت به میثم جوکار عملی می‌شود؟
قول نیک بخت به میثم جوکار عملی می‌شود؟
دستگاه ورزش شهرستان ملایر درصدد تجلیل ویژه از میثم مصطفی‌جوکار عضو تیم ملی کشتی در وزن 86 کیلوگرم است.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایسنا ؛اواخر آذر ماه سال 93 بود که "محمدناصر نیک بخت" استاندار همدان به میثم مصطفی‌جوکار قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون قول داد در صورت افتخارآفرینی در مسابقات جام جهانی آمریکا یک واحد مسکونی هدیه دهد.

استاندار در آن جلسه گفته بود: در جام جهانی انتظار زیادی داریم و اگر در آمریکا به آنچه می‌خواهیم دست یابیم قول می‌دهم یک واحد مسکونی هدیه دهم.

تیم ملی کشتی اما صبح امروز در جام جهانی آمریکا کاپ قهرمانی را بالای سر برد و در این بین نباید از نقش تاثیرگذار میثم مصظفی‌جوکار در این موفقیت به سادگی گذشت. او در سه رقابتی که روی تشک رفت با امتیاز عالی رقبای خود را از میان برداشت تا کارشناسان و گوش‌شکسته‌ها را وادار به تمجید کند.

استاندار همدان که طی دوران مسئولیت خود در همدان حمایت‌های بی شائبه‌ای از ورزش استان داشته این بار هم انتظار می‌رود تا به وعده خود جامه عمل پوشانده و مصطفی‌جوکار را خانه‌دار کند!

"مهدی رضایی" رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در این خصوص به ایسنا گفت: مثل همیشه مردم و مسئولان از مصطفی‌جوکار استقبال خوبی به عمل خواهند آورد. همیشه قدردان افتخارآفرینی قهرمانان بوده‌ایم و این بار نیز از میثم جوکار که افتخار ملایر و استان محسوب می‌شود تجلیل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اواخر آذر ماه سال گذشته در شورای برنامه ریزی استان، استاندار از جوکار تجلیل کرد و همان موقع قول حمایت ویژه به این دلاورمرد را داد. از طریق فرماندار ویژه ملایر پیگیر وعده استاندار خواهیم بود و امیدواریم نیکبخت مثل همیشه حمایت همه جانبه‌ای از ورزشکاران و قهرمانان داشته باشد. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار