همراه اول
31. فروردين 1394 - 9:08   |   کد مطلب: 23334
هدیه 50 میلیون ریالی به مصطفی جوکار؛
افتخاری: جوکار سرمایه گرانبهای ورزش همدان است
افتخاری: جوکار سرمایه گرانبهای ورزش همدان است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، "میثم مصطفی‌جوکار" را سرمایه گرانبهای ورزش همدان دانست.

سید عبدی افتخاری در گفت و گو با ما اظهار کرد: قهرمان بازی های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی طی دو سال اخیر افتخارات خوبی کسب کرده و خوشحالیم که او در کنار سایر ملی پوشان کشتی آزاد در جام جهانی آمریکا دست به کار بزرگی زد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق‌مداری در ورزش تاکید کرد: اخلاق‌مداری و منش پهلوانی مهم‌ترین رکن ورزش است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. خوشبختانه نمونه و الگوهای جاودانه بسیاری در ورزش ایران داشته‌ و داریم که یکی از این نمونه‌های بارز میثم مصطفی‌جوکار است که همواره از با اخلاق ترین ورزشکاران کشور بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: ورزشکاری که به لحاظ اخلاقی و فرهنگی دچار کم و کاستی‌هایی باشد بدون شک خیلی زود از یادها می‌رود و به هیچ وجه از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار نمی‌شود اما ورزشکارانی که دارای خصایص و منش پهلوانی هستند، سرمایه با ارزشی در اختیار دارند که آن‌ها را جاودانه می‌کند و باید در راستای رشد و پرورش چنین ورزشکارانی قدم برداشت تا الگوی خوبی برای جوانان باشند.

افتخاری در ادامه بیان کرد: خانواده ورزش استان در راستای تحقق هدفی واحد حرکت می‌کند و باید تلاش کنیم تا با کمک و همیاری یکدیگر زمینه سربلندی و موفقیت کشتی استان فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه قهرمانانی چون برداران جوکار و صادق گودرزی را را سرمایه‌های گرانبهای ورزش ملایر و همدان برشمرد و گفت: خوشبختانه جوانان و ورزشکاران ملایری بارها ثابت کرده‌اند که استعدادهای درخشان و بالقوه‌ای در زمینه‌ کشتی دارند و گنجینه ارزشمندی برای ورزش استان محسوب می‌شوند.

افتخاری گفت: جوکار طی دو سال گذشته افتخارات ارزنده‌ای در میادین بین المللی داشته که امید است این موفقیت‌ها همچنان استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم موفقیت های جوکار تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: نگاه خانواده ورزش استان به المپیک برزیل معطوف است تا میثم مصطفی‌جوکار بتواند مدال طلای بزرگترین رویداد ورزشی دنیا را بر گردن بیاویزد.

به گزارش ایسنا؛ روز یک‌شنبه هنگام بازگشت مصطفی‌جوکار به ملایر افتخاری قول اهدای مبلغی 50 میلیون ریالی به وی داد و تاکید کرد که این هدیه جدا از جوایزی خواهد بود که به زودی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار