همراه اول
30. فروردين 1394 - 12:55   |   کد مطلب: 23328
هدفم قهرمانی در المپیک است
قهرمان جام جهانی 2015 آمریکا گفت: تمام هدفم رسیدن کسب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و سپس کسب سهمیه المپیک و قهرمانی در این رقابت هاست تا در صورت عضویت تیم ملی با روحیه‌ای مضاعف در المپیک به میدان بروم.

به گزارش همدان ورزش؛میثم مصطفی جوکار که به همراه تیم ملی کشتی در جام جهانی آمریکا به مقام قهرمانی دست یافت در بازگشت خود به ملایر گفت: خوشحالم که موفق شدیم قهرمانی سال گذشته خاک آمریکا را نیز امسال تکرار کنیم در این دوره نسبت به دوره گذشته تیم‌ها با قدرت بیشتری گام به میدان گذاشته بودند. به همین دلیل حساسیت مسابقات بالا رفته بود.

جوکار افزود:‌ خوشبختانه با وجود مصدومیتی که از ناحیه گردن داشتم، اما به اعتقاد مربیان کشتی‌های خوبی گرفتم و از من رضایت داشتند اگر بتوانم همین میزان آمادگی و همین روند را برای مسابقات جهانی حفظ کنم کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.

قهرمان بازی‌های آسیایی بیان کرد: بعد از چند روز استراحت تمرینانم را برای حضور در انتخابی تیم ملی از سر می‌گیرم تمام هدفم رسیدن کسب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و سپس کسب سهمیه المپیک و مدالی خوشرنگ از این رقابت‌هاست تا در صورت عضویت تیم ملی با روحیه‌ای مضاعف در المپیک به میدان بروم.
قهرمان بازیهای آسیایی 2014 در پایان گفت : جا دارد از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان و از زحمات نظری و مسعود مصطفی جوکار مربیان خود تقدیر و تشکر داشته باشم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار