همراه اول
22. ارديبهشت 1394 - 9:14   |   کد مطلب: 23596
تجلیل از قهرمان ارزنده کشتی شهر همدان
طی مراسمی از قهرمان ارزنده کشتی شهر همدان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش همدان ورزش؛ جلسه کمیته کشتی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با حضور اسکندریان مدیر عامل سازمان، نوروزی رییس محترم هیات کشتی شهرستان همدان و بختیاری و توتونی پیشکسوتان کشتی همدان وهمچنین مسولین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد.

 

در این جلسه با دعوت از مرتضی فرزین فر کشتی گیر ارزنده همدان که به دور دوم و نهایی انتخابی تیم ملی راه پیدا کرده است و مربی ایشان وحید بیگم جانی مربی با سابقه کشتی از این ورزشکارعزیز و مربی ایشان با اهدای گل، لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.
در این جلسه مدیر عامل سازمان ضمن آرزوی موفقیت برای این جوان با اخلاق شهرمان اظهار امیدواری کرد با تدابیر اندیشه شده در جهت رشد و تعالی ورزش کشتی شاهد نمایندگان بیشتری از شهر همدان در تیمهای ملی کشورمان باشیم .شایان ذکر است مرتضی فرزین فر زیر نظر مربیان خود هم اکنون در سالن کشتی شهرداری مراحل نهایی آماده سازی خود را میگذراند و امید اول وزن خود برای پوشیدن دوبند تیم ملی میباشد.
همچنین در این جلسه جواد نوروزی رییس هیات کشتی شهرستان همدان از آمادگی این هیات برای همکاری و تعامل حداکثری با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان جهت برگزاری مسابقات کشتی محلات خبر داد.طبق برنامه ریزی انجام شده امسال مسابقات کشتی محلات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد .
در ضمن نفرات برگزیده کشتی جوانان مستقیما به عنوان نفرات برگزیده شهرستان به مسابقات استانی اعزام خواهند شد و همین امر باعث بالا رفتن حساسیت و سطح مسابقات کشتی محلات خواهد شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار