همراه اول
19. تير 1394 - 13:33   |   کد مطلب: 24145
خشم یکپارچه ورزشکاران همدانی علیه نسل کشی در فلسطین:
نظرات خواندنی ورزشکاران همدانی در مورد کودک‌کشی از غزه تا یمن
نظرات خواندنی ورزشکاران همدانی در مورد کودک‌کشی از غزه تا یمن
ورزشکاران همدانی در اقدامی خودجوش ضمن اعلام انزجار و نفرت از جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیانش به ویژه امریکای تروریست پرور با حضورپر رنگ در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

به گزارش همدان ورزش؛ ورزشکاران انقلابی همدان ضمن اعلان حمایت قاطع از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین ، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم کرده و همدلی و همزبانی خود را در حمایت از ستمدیدگان به منصه ی ظهور رسانند.

سید عبدی افتخاری گفت:برائت از اسرائیل و آل سعور وظیفه همگانی است 

امروز جامعه ورزش استان همراه با سایر مردم با حضور گسترده خود و با صلابت در روز قدس حضور یاقتند . و توانستیم به لطف الهی با اقتدار کامل تو دهنی محکمی بر اسراییل بزنیم و امروز این کار از واجترین اعمال برای مسلمین و بویژه شیعیان و همگی باید برائت از اسراییل و آل سعود کنیم.

 

قاسم ربیعیان گفت:روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است

نایب رییس هیئت کشتی افزود: وظیفه هر مرد و زن مسلمانی است که در روز قدس شرکت کند و با شعارهای خود علیه امریکا و اسراییل بهتر از سالهای قبل در این راهپیمایی شرکت کنند و با توجه به تحریم ها و مذاکرات مردم باید پای صحنه بیایند و ثابت کنند که وفادار به کشور خود هستند . و قشر ورزشکاران بخصوص کشتی گیران که با نام مولای متقیان همیشه در صحنه حضور دارند . ما باید مشت محکمی در این روز بر دهان یاوه گویان بزنیم .

هادی سبزواری گفت:خداوندا صهیونیست ها را پای شان را بلرزان

رییس هیئت همگانی اظهار داشت :وظیفه همگانی همه مردم و ورزشکاران است که در این روز شرکت کنند و هیئت همگانی همدان امسال با بنر جدید با عنوان خداوندا صهیونیست ها را پای شان را بلرزان در این روز مقدس در بین احاد مردم و دیگر ورزشکار حضور خواهیم یافت .

 

ناصر مرادی گفت:  شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل کلیدی ترین شعارها 

رییس هیئت شمشیر بازی افزود: با توجه به وجود تحریم و مذاکرات هسته ای که فعلا نتیجه ای نداشته است حضور همه مردم و بویژه ورزشکاران در این روز بیشتر بود و همگی با شعارهای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل در این روز حضور پیدا کردیم .

رزمی کار همدانی: تا آخرین قطره خونمان پشتیبان ولایت فقیه هستیم 

رضا جعفری ورزشکار همدانی افزود: امروز همه باهم در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت میکنیم تا بار دیگر به امریکا و اسراییل ثابت کنیم ایران و ایرانی هنوز زنده است و رهبرمان ومردم فلسطین و لبنان تنها نیستند و تا آخرین قطره خونمان پشتیبان ولایت خواهیم بود.

 

تکواندو کار همدانی: راهپیمایی روز قدس واجب کفایی است

تکواندو کار همدانی: راهپیمایی روز قدس واجب کفایی استو فرموده امام راحل می باشدو با شرکت در آن اولا فرمان اماممان رو لبیک گفتیمدوما به آمریکا و اسراییل یک بار دیگر ثابت خواهیم کرد که تا آزادگی قدس شریف از پا نخواهیم افتادو برای سرگونی شیطان بزرگ و رفیق دیرنه اش اسراییل غاصب تا آخرین قطره خونمان در صحنه نبرد حضور خواهیم داشت و برادران و خواهرانمان در فلسطین و لبنان تنها نیستند.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار