همراه اول
24. تير 1394 - 10:15   |   کد مطلب: 24202
کاتاروهای همدان برای اعزام به رقابت های جهانی به اردوی تیم ملی اعزام شدند
رئیس هیئت جودو استان از دعوت شدن چهار کاتاروی همدانی به اردوی آماده‌ سازی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان خبر داد.

 جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش با بیان این مطلب افزود: بعد از پایان پیکارهای کاتا جودو قهرمانی مردان کشور و مشخص شدن نفرات برتر کاتاهای مختلف، اکنون نفرات اول تا سوم هر کاتا از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاتا دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد: هدف این است که کاتاروهای کشورمان در مدت زمان پیش‌بینی شده برای برگزاری اردو و برنامه‌های آماده‌سازی خود زیر نظر کادر فنی تیم ملی، بهترین شرایطی آمادگی را به دست بیاورند تا یک تیم ملی قوی و آماده راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شود و بعد از آن در پیکارهای قهرمانی جهان حضور یابند.

رئیس هیئت جودو همدان بیان کرد: ایران همواره یکی از قدرت‌های کاتا جودو آسیا بوده و عناوینی که در قاره کهن به کاتا جودو ایران اختصاص یافته یا قهرمانی بوده یا کاتاروهای ما به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافته‌اند و قطعا در این دوره نیز همین‌گونه خواهد بود.

وی تاکید کرد: قدرت اول آسیا در رشته کاتا جودو تیم ملی ژاپن است و این کشور در این دوره از پیکارهای کاتا جودو قهرمانی آسیا نیز قطعا حریف اصلی تیم ملی کشورمان خواهد بود، به همین خاطر تیم ملی از امروز به اردوی آماده‌سازی می‌رود تا بهترین شرایط را برای حضور در پیکارهای آسیایی کسب کند.

نصرپور با بیان اینکه به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تعداد 30 کاتارو به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاتا دعوت شده‌اند، اضافه کرد: سرمربی تیم ملی کاتای کشورمان این تعداد کاتارو را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرده و از همدان نیز هشت نفر بین دعوت‌ شده‌ها حضور دارند.

وی یادآور شد: برای تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کاتا جودو قهرمانی آسیا، کاتاروهایی از استان‌های سمنان، تهران، اصفهان، مازندران، همدان، گلستان، خراسان‌رضوی و همدان از سوی کادر فنی به تیم ملی کاتا جودوی ایران دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان بیان کرد: در بین نفرات دعوت شده به این اردو فتح الله فریدی وثوق ، حمید رضا کریمی صابر ، حسن نجفی و علیرضا کریمی صابر نمایندگان هیئت جودو و کوراش استان همدان به شمار می‌روند در حالی که تمرینات تیم ملی کاتا جودو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار