همراه اول
14. مرداد 1394 - 13:20   |   کد مطلب: 24526
درروز چهارم مسابقات بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه ازاد در همدان
چهارمحالی‌ها در وقت اضافه دسته دومی باقی ماندند/ سقوط گیلان دسته سوم
چهارمحالی‌ها در وقت اضافه دسته دومی باقی ماندند/ سقوط گیلان دسته سوم
بسکتبالیست گیلانی در دسته دوم تیم بسکتبال دختران گیلان با قبول شکست برابر حریف شهرکردی خود به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

به گزارش همدان ورزش؛مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان آغاز شده، روز چهارشنبه در مرحله حذفی با یک بازی پیگیری شد.
در نخستین بازی روز چهارم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران با برتری تیم چهار محال بختیاری همراه شد.
این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.
در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه به نام گروه «د» سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.
در نخستین بازی روز چهارم دختران بسکتبالیست چهارمحال بختیاری و گیلان که با قضاوت بنفشه بجنوردی,منصوره علیخانی,وشورا اشترانی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت شهرکردی‌ها تنها با اختلاف14 امتیاز تیم گیلان را مغلوب کردند.
تیم چهارمحال و بختیاری در حالی برنده این مسابقه معرفی شد در حالی که تنها در کوارتر سوم با حساب 20 بر هشت برابر حریف خود به برتری رسید و در مقابل تیم گیلان درکوارترهای اول ,دوم وچهارم با نتایج هشت بر6, 18بر14و18بر12 پیروز شد.
هر دو تیم بعد از پرگزاری چهار وقت معمول بازی در عدد52 مساوی شدند تا در وقت اضافه تیم پیروز مشخص شود.
در نهایت تیم چهارمحال با ارائه بازی بهتر هشت بر چهار پیروز شد تا در نهایت پوئن شماری با حساب 60 بر54 برنده این مسابقه معرفی شد.
دراین بازی سانازاسکندری با کسب 28 امتیاز پرامتیازترین بازیکن تیم چهارمحال بختیاری بود و در مقابل فاطمه نظری موثرین‌ترین بازیکن تیم گیلان با27 به دست آوردن 27 امتیاز لقب گرفت.
با انجام این مسابقه گیلانی‌ها به دسته پایین‌تر سقوط کردند و چهارمحال بختیاری با کسب این پیروزی ارزشمند و نفس‌گیر در دسته دوم ابقا شد.
از این مرحله برای شناخت چهارمین تیم سقوط کننده کردستان و زنجان به مصاف هم خواهند رفت تا بعد از ظهر چهارشنبه هشت تیم برتر برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی با هم مصاف کنند.
مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار