همراه اول
17. مرداد 1394 - 10:40   |   کد مطلب: 24584
حاشیه‌نگاری مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد
از ثبت رکورد جالب کرمانی‌ها تا بازار داغ عکس سلفی با کاپ قهرمانی
از ثبت رکورد جالب کرمانی‌ها تا بازار داغ عکس سلفی با کاپ قهرمانی
روز پایانی و توزیع جوایز مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش همدان ورزش؛ بعد از 6 روز جدال سخت و فشرده سرانجام تیم اصفهان با کسب عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان به دسته اول این رقابت‌ها صعود کرد.

این رقابت‌ها که با حضور 14 تیم در چهار گروه برگزار شد در نهایت با سقوط چهار تیم بندرعباس، زنجان، گیلان و قم به دسته پایین‌تر و صعود دو تیم کرمان و اصفهان به دسته اول به پایان رسید.

روز پایانی این رقابت‌ها برای مشخص شدن تیم‌های برتر بازی برگزار شد که در نهایت به ترتیب اصفهان، کرمان، کرمانشاه و قزوین در جایگاه اول تا چهارم قرار گرفتند.

در مراسم پایانی این رقابت‌ها سعید جامه‌بزرگی رئیس دانشگاه آزاد همدان، غلامرضا خاکساری مدیر تربیت بدنی این واحد و طیبه بادکوبه سرپرست فنی مسابقات حضور داشتند.

تیم اصفهان که موفق شده بود در وقت اضافه قهرمان مسابقات شود شور و شوق زیادی داشتند و قبل از توزیع جوایز شعرهای زیادی را به صورت گروهی خواندند.

بازار گرفتن عکس سلفی در بین سه تیم برتر داغ بود و باعث شده بود تا هر تیم برای گرفتن عکس بیشتر با تیم دیگر رقابت داشته باشند.

بیشتر تیم‌ها از نحوه میزبانی و پذیرایی تیم همدان رضایت داشتند و سرپرستان تیم‌های برتر این موضوع را به صورت حضوری به رئیس دانشگاه آزاد همدان اعلام کردند.

رحیمه مکی از کرمان به عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات اعلام شد؛ این بازیکن کرمانی در آخرین بازی به تنهایی توانست 39 امتیاز به دست آورد که به گفته مسئولان این رقابت‌ها به عنوان یک رکورد در مسابقات ثبت شده است.

بازیکنان تیم قزوین که نتوانسته بودند بر روی سکو بروند در مراسم توزیع جوایز تیم‌های برتر حضور پیدا نکردند و به خوابگاه رفتند.

این مسابقات که به مدت 6 روز در همدان و به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) این واحد در جریان بود به کار خود پایان داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار