همراه اول
21. مرداد 1394 - 10:47   |   کد مطلب: 24659
رو نمایی از پوستر مسابقات شطرنج بین المللی ابن سینا
پس از قطعی شدن مکان برگزاری مسابقات شطرنج بین المللی ابن سینا در دانشگاه بوعلی سینای همدان از پوستر این مسابقات رونمایی شد.

به گزارش همدان ورزش؛ پس از جلسات متعددی که هیات رییسه هیات شطرنج همدان با استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه بوعلی سینا برگزار کرد، مقرر شد دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اوپن ابن سینا در محل دانشگاه بوعلی سینا برگزار شود. با قطعی شدن این موضوع، پوستر مسابقات رو نمایی و آماده انتشار شد.
احمد علی بابایی با اشاره به برنامه ریزی برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا اظهار داشت: امسال ملاقات هایی با مسئولان استان برای برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج اوپن ابن سینا صورت گرفته است.

وی افزود: تمام تلاش هیئت شطرنج استان همدان برگزاری این مسابقات در شان و نام و آوازه حکیم ابوعلی سینا است چراکه این مسابقات به نام بوعلی سینا مزین شده است.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به احتمال تغییر محل برگزاری مسابقات نسبت به دوره های قبل بیان کرد: در دوره های قبل این مسابقات در سالن های ورزشی برگزار می شد اما امسال با رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان صحبت شده تا میزبانی محل این مسابقات را بر عهده بگیرند.

بابایی با بیان اینکه این مسابقات به نام حکیم ابوعلی سینا است و اگر در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شود بازتاب بهتری خواهد داشت، گفت: می توان از خوابگاه های این دانشگاه نیز برای اسکان شرکت کنندگان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید مسئولان استان برای برگزاری این مسابقات پای کار باشند، گفت: صدا و سیمای استان همدان، رسانه های مجازی و مطبوعات استان برای بازتاب گسترده این مسابقات همکاری و تک تک مسئولان شهر برای بالا رفتن شان و منزلت این مسابقات پای کار باشند.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان عنوان کرد: آیین نامه این مسابقات اعلام شده و این مسابقات از ۱۱ تا ۱۸ شهریور ماه در همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار