همراه اول
22. مرداد 1394 - 8:52   |   کد مطلب: 24675
پاسي‌هاي همدان در عوارضي شهرداري اردبيل
پروژه غيربومي سالاري همچنان با قوت در پاس همدان دنبال مي‌شود.

به گزارش همدان ورزش: برنامه رقابت‌هاي ليگ دسته يك در هفته اول اعلام شد كه در اين هفته پاس همدان بايد از شهرداري‌ اردبيل پذيرايي كند.
بعد از وقفه چند ماه تنور مسابقات ليگ دسته اول ايران از 26 مرداد گرم مي‌شود كه در نخستين هفته سبزپوشان همداني بايد از شهرداري‌ اردبيل پذيرايي كنند.
پاسي‌ها كه امسال هم با هدايت داوود مهابادي پا به رقابت‌هاي جام آزادگان خواهند گذاشت بيشتر از سال‌هاي گذشته شاهد حضور بازيكنان و عوامل غيرهمداني درآن هستيم تا پروژه غيربومي سالاري همچنان با قوت در پاس دنبال شود.
بهرام يدي مديرعامل پاسي‌ها كه عليرغم قول استاندار مبني بر تغييرات در مديريت اين باشگاه در سمت خود ابقا شده همچنان اعتقادي به بومي‌ها ندارد و سكان مديريت و سرپرستي تيم ريشه‌دار پاس را به دست يك غيربومي سپرده و بارها در محافل مخالف از محمودي مازندراني حمايت هم كرده تا اين شرايط صداي پيشكسوتان فوتبال همدان را دربياورد.
با همه اين تفاسير بايد منتظر شد تا دستپخت كادر فني در رونمايي از پاس مدل 94 چگونه خواهد بود و اين تيم مي‌تواند با بلعيدن بودجه ميلياردي استان حركت رو به جلو داشته باشد يا قرار است همچنان در ليگ دسته يك درجا بزند؟
كميته مسابقات برنامه هفته اول بازي‌هاي ليگ يك در فصل جديد را اعلام كرده است:
مس كرمان- گيتي پسند
آلومينيوم هرمزگان- ماشين‌سازي شهرداري تبريز
آلومينيوم اراك- نفت مسجد سليمان
پيكان تهران- داماش گيلان
خيبر خرم آباد- پارسه تهران
صنعت نفت آبادان- ايرانجوان بوشهر
پاس همدان- شهرداري اردبيل
گل گهر سيرجان- مس رفسنجان
فولاد يزد- نساجي مازندران
خونه به خونه بابل- فجر سپاسي شيراز
اين بازي‌ها همگي 26 مرداد شروع مي‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار