همراه اول
23. مرداد 1394 - 15:13   |   کد مطلب: 24697
مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور خبر داد
ایجاد مدارس تخصصی ورزش از سوی سازمان سما
 ایجاد مدارس تخصصی ورزش از سوی سازمان سما
مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور گفت: مسئولان در سازمان سما توانسته‌اند در یک فرآیند علمی تعریف شده مدرسه‌های تخصصی ورزش را در فصل تابستان ایجاد کنند.

به گزارش همدان ورزش؛ جمشید وزیری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما به میزبانی همدان اظهار کرد: ورزش فرصت مناسبی برای حفظ منافع ملی در بین جوانان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان مراکز آموزشی سما به شکل مستمر جزو برنامه‌ها خواهد بود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاهی می‌تواند گامی بلند در بالندگی جوانان ایران اسلامی باشد.

مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در ورزشکاران عنوان کرد و گفت: در این دوره که به میزبانی همدان برگزار می‌شود 28 تیم و 280 ورزشکار شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: امکانات ورزشی همدان به طور حتم در بالا رفتن کیفیت مسابقات در رشته‌های مختلف تأثیرگذار خواهد بود.

وزیری تصریح کرد: تلاش بر این است فرزندان خوبی را در مراکز آموزشی تربیت کنیم تا به عنوان سرمایه‌های باارزش ملی تحویل جامعه دهیم.

وی گفت: در کشور سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه ورزش انجام شده که امیدواریم با نیک‌اندیشی در این حوزه بتوانیم ثمرات فراوانی را در کشور شاهد باشیم.

مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سمای کشور اضافه کرد: مسئولان در سازمان سما توانسته‌اند در یک فرآیند علمی تعریف شده مدرسه‌های تخصصی ورزش را در فصل تابستان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این مدارس تخصصی موجب خواهد شد قهرمانان رشته‌های مختلف بعد از خروج از مراکز آموزشی در تیم‌های حرفه‌ای وابسته به دانشگاه آزاد در سطوح لیگی شرکت کنند.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار