همراه اول
25. مرداد 1394 - 13:23   |   کد مطلب: 24751
در رقابت‌های بسکتبال المپیاد دختران دانشجوی سما کشور در همدان
خوزستان با قبول شکست از کردستان برنزی شد
خوزستان با قبول شکست از کردستان برنزی شد
تیم بسکتبال دختران دانشجوی خوزستان با شکست مقابل حریف سنندجی خود عنوان سوم المپیاد دختران دانشجوی سمای کشور در همدان را به دست آورد.

به گزارش همدان ورزش؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده پیش از ظهر یکشنبه با برگزاری مسابقات دور چهارم رشته بسکتبال پیگیری شد.

در دور چهارم این مسابقات و در گروهی که تیم‌ها برای کسب عناوین اول تا سوم با هم رقابت می‌کنند دو تیم خوزستان و کردستان با قضاوت فاطمه بهرامی، شیوا درسازان و نسیبه غلامی برابر هم صف‌آرایی کردند که در پایان این مسابقه با پیروزی دختران کردزبان به پایان رسید.

در این بازی سنندجی‌ها در دو کوارتر ابتدایی بازی با حساب 21 بر 6، و 14 بر 10 به پیروزی رسیدند اما در ادامه تیم خوزستان موفق شد با نتایج 15 بر 11 و 12 بر 10 به برتری برسد.

در پایان وقت معمول این مسابقه مجموعاً تیم کردستان 56 بر 43 نتیجه بازی را از آن خود کرد.

تیم خوزستان شامگاه یکشنبه با قبول شکست برابر اصفهان دیگر تیم این گروه و با احتساب این باخت به عنوان سومی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

از این گروه عصر یکشنبه تیم‌های اصفهان و کردستان برای معرفی تیم قهرمان برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

با اعلام مسئولان فنی هر سه رشته این رقابت‌ها روز یکشنبه با برگزاری مسابقات انفرادی و تیمی به کار خود پایان خواهد داد تا طی مراسمی نفرات و تیم‌های برتر با اهدای کاپ و احکام قهرمانی معرفی شوند.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مردادماه در همدان آغاز شده روز 25 این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار