همراه اول
19. آبان 1394 - 9:34   |   کد مطلب: 25594
مراسم استقبال از بانوی نایب قهرمان جهان برگزار شد
بانوی کیک بوکسینگ کار شهرستان تویسرکان که نایب قهرمان مسابقات جهانی 2015 البیر اسپانیا شد ظهرامروز وارد همدان شد و مورد استقبال مسئولان و خانواده ورزش استان قرار گرفت.

به گزارش همدان ورزش؛  در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان، رئیس ورزش های رزمی، تنی چند از ورزشکاران و جامعه ورزش استان همدان حضور داشتند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان ضمن تبریک به این بانوی نام آور و هیئت رزمی استان همدان عنوان کرد، ما در اداره کل ورزش برای حمایت از این قهرمانی ها تمام تلاش خود را میکنند.
گفتنی است، سمیه قمری بانوی کیک بوکسینگ شهرستان تویسرکان با نشان نقره خود عنوان نایب قهرمان مسابقات جهانی 2015 البیر اسپانیا را کسب کرد.
تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان با ترکیب هفت ورزشکار در رده سنی بزرگسال، سه ورزشکار زن و سه ورزشکار در رده سنی جوانان راهی مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در شهر اِلبیر در ایالت الیکانته اسپانیا شده بود و توانست با 9 طلا، سه نقره و دو برنز در مجموع بخش جوانان و بزرگسالان به مقام اول تیمی جهان دست یابد.
همچنین دیگر ورزشکار استان همدان، سهراب بهرامی رزمی کار، وزن 80 کیلوگرم هم برای نخستین بار از شهرستان ملایر در این رقابتها توانست قهرمان جهان شود. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار