همراه اول
23. آبان 1394 - 10:16   |   کد مطلب: 25633
مدیر توسعه فدراسیون بین‌المللی تنیس غرب آسیا مطرح کرد:
استقبال کشورهای آسیایی از طرح‌های آموزشی تنیس
استقبال کشورهای آسیایی از طرح‌های آموزشی تنیس/ توجه ویژه ایران
مدیر توسعه فدراسیون بین‌المللی تنیس در منطقه غرب آسیا و آسیای میانه گفت: استقبال کشورهای آسیایی از طرح‌های آموزشی تنیس، نشان دهنده موفقیت برگزاری این طرح‌ها است.

به گزارش همدان ورزش؛ سید امیر برقعی در حاشیه مراسم اختتامیه کمپ فدراسیون تنیس آسیا در مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان با اشاره به برنامه‌های آموزشی فدراسیون تنیس آسیا اظهار داشت: فدراسیون تنیس آسیا، هر ساله ۷ دوره کمپ آموزشی تنیس در مقر خود که در شهر بانکوک قرار گرفته، برگزار می‌کند و این موضوع به میزان قابل توجهی مد نظر این فدراسیون قرار دارد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته این دوره‌ها با هدف توسعه ورزش تنیس در آسیا برگزار شد، افزود: برنامه فدراسیون تنیس آسیا این بود که از سال ۲۰۱۵، مربیان برای آموزش به کشورهای مختلف در حال توسعه سفر کرده و این دوره‌ها در کشورهای مختلف برگزار شود.
مدیر توسعه فدراسیون بین‌المللی تنیس در منطقه غرب آسیا و آسیای میانه با اشاره به برگزاری نخستین کمپ تنیس این فدراسیون در کشور پاکستان افزود: نخستین کمپ امسال در کشور پاکستان برگزار شد اما خوشحال هستیم که دومین کمپ به میزبانی ایران در شهر اصفهان به خوبی برگزار شد.
سیدامیر برقعی با بیان اینکه ایران به عنوان نخستین کشور غرب آسیا این دوره را برگزار کرد، افزود: قرار است که این دور‌ه‌ها تا پایان سال ۲۰۱۵ ادامه داشته باشد و در این برنامه، ۹ برنامه کمپ آموزشی در سراسر کشورهای آسیایی اجرا شود.
برقعی با بیان اینکه در حال حاضر کشورهای مختلف از برگزاری دوره‌های آموزش تنیس استقبال ویژه‌ای صورت داده‌اند، افزود: این استقبال به میزان قابل توجهی در حال افزایش است و شرایط به گونه‌ای است که در سال جاری، تقاضا برای شرکت در دوره‌ها، از ظرفیت کمپ‌ها بیشتر شده است.
وی اضافه کرد: این موضوع نشان دهنده موفقیت برگزاری دوره‌ها به شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم که در ماه‌های آینده، این دوره‌ها را ارتقا دهیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار