همراه اول
4. بهمن 1394 - 13:02   |   کد مطلب: 26236
روستای سولان از توابع شهر مریانج میزبان مسابقات فوتسال استان شد
سید امیر حسینی گفت: روستای سولان از توابع شهر مریانج این روزها به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال با حضور برترین تیم‌ها و فوتسالیست‌های استان کرده است.

به گزارش همدان ورزش؛  سید امیر حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت : به مناسبت دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال با حضور برترین تیم‌ها و فوتسالیست‌های استان کرده ایم .
وی گفت: روستای سولان از توابع شهر مریانج که به برکت انقلاب اسلامی ایران صاحب یک سالن ورزش چندمنظوره شده و برای چهارمین سال پیاپی اقدام به برگزاری مسابقات فوتسالی به مناسبت دهه فجر می‌کند.
وی خاطر نشان کرد :شور و هیجان در این مسابقات به قدری زیاد است که بعضی از تیم‎های حاضر در این مسابقات با جذب نفراتی از تیم‌های لیگ برتری همچون دبیر تبریز و میثاق تهران و تعداد از بازیکنانی از قروه کردستان، سعی در رقابتی جذاب دارند.
حضور بازیکنان مطرح فوتسالی استان، اعم از حامد جباریان، حمید سراحچی، بازیکنان اسبق تیم‎های علیصدر و سرخپوشان باعث شده تا در روزهای این برگزاری این مسابقات سالن مملو از جمعیت باشد.
در پایان افزود:به ادعای اغلب بازیکنان حاضر در این مسابقات، سطح کیفی این بازی‌ها از لیگ برتر فوتسال همدان هم بالاتر است، این مسابقات با شرکت 17 تیم در سالن شهدای سولان برگزار شده و تا روز 29 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
این مسابقات با نظارت مستقیم اداره ورزش و جوانان مریانج و هیئت فوتبال استان همدان و شهر مریانج است که داوران رسمی فوتسال استان امر قضاوت آن را برعهده دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار