همراه اول
7. بهمن 1394 - 8:34   |   کد مطلب: 26276
حکیمی: با این شرایط قایقرانی را کنار می‌گذارم
ملی‌پوش قایقرانی آب‌های آرام گفت: دلیل غیبت من در اردوهای تیم ملی صرفا آسیب‌دیدگی نبود و اگر مصدوم نبودم باز هم در این اردو شرکت نمی‌کردم.

به گزارش همدان ورزش؛  آرزو حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره عدم حضورش در تمرین‌های تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام، گفت: دلیل اینکه من به اردو نیامدم صرفا آسیب‌دیدگی نیست چرا که من احساس می‌کنم وقتی که در اردو می‌گذارم به نتیجه نمی‌رسد و به همین خاطر به اردو نرفتم. اگر مصدوم هم نبودم باز هم به اردو نمی‌رفتم. من با آقای امینی صحبت‌هایی داشتم و او اعلام کرد که تا بعد از رقابت‌های کسب سهمیه رومینگ صبر کنم و خودشان برای اردوهای برون مرزی و تیم برنامه دارند.

حکیمی با بیان اینکه خواسته غیرمنطقی از فدراسیون نداریم، گفت: آنچه که ما از فدراسیون می‌خواهیم کاملا منطقی است. فکر نمی‌کنم اینکه بخواهیم یک مربی خوب بالا سرمان باشد غیرمنطقی باشد اما متاسفانه نمی‌خواهند قبول کنند که مربی تیم ملی برای تیم بزرگسالان مناسب نیست. شرایط قایقرانی سخت است و من پنج سال با یولداش کار کردم و با صدم‌های ثانیه مدال گرفتم یا مدال از دست دادم.

او گفت: زمانی هم که خوب شدم با این شرایط هیچ‌گاه به اردوی تیم ملی برنمی‌گردم. یا قایقرانی را کنار می‌گذارم و یا مثل چند ماه پیش با مربی خارجی کار می‌کنم. در هر صورت با این شرایط بر نمی‌گردم. کل مطلب همین است و اصلی‌ترین بحث من هم مربی تیم ملی است.

حکیمی در پایان درباره مصدومیت خود گفت: تمام دکترها اعلام کردند که باید عمل کنم و در اولین فرصت هم این کار را انجام می‌دهم. به احتمال فراوان هم حدود 8 ماه دور از میادین هستم و در واقع کل سال را از دست می‌دهم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار