همراه اول
16. بهمن 1394 - 11:59   |   کد مطلب: 26409
رسول خادم:همه از سیاسیون انتظار دارند
رئیس فدراسیون کشتی از عملکرد آزادکاران اعزامی به رقابت‌های بین المللی جام پاریس ابراز نارضایتی کرد و گفت: اکثر کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات نتوانستند خواسته کادر فنی را پیاده کنند.

به گزارش همدان ورزش؛ رسول خادم در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: جام بین المللی پاریس سال گذشته از نظر فنی در سطح بالاتری برگزار شد ،اما امسال سطح فنی متوسطی داشت. البته به عنوان یک رقابت اولیه، در شروع تورنمنت‌های تدارکاتی تیم کشتی آزاد، برای برخی از کشتی‌گیران‌مان که از مسابقات جهانی تاکنون مسابقه نداده بودند ویا تغییر برنامه فنی داشتند، خوب بود.

وی در مورد برخی انتقادات که چرا به جای تورنمنت فرانسه به جام یاریگین روسیه نرفتیم گفت: تنوع حریفان و کشورهای شرکت کننده در جام پاریس متفاوت از جام‌هایی مثل یاریگین روسیه است که صرفاً بخش عمده کشتی‌گیران آنرا روسها تشکیل می دهند. شرکت در تورنمنت‌های مختلف بخشی از برنامه های فنی ماست که متناسب با وضعیت و نیاز فنی کشتی گیران این تورنمنت‌ها انتخاب شده و در آنها شرکت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: حضور ما در مسابقات کاملاً هدفمند است. الزاماً چون تورنمنتی در روسیه برگزار می شود و بواسطه حضور جدی روسها از نظر فنی سنگین بنظر می رسد، نمی تواند تورنمنت مد نظر کادر فنی در هر شرایطی باشد. امسال در جام یاریگین در بیشتر اوزان بیش از ۲۰ کشتی گیر روس بودند و این مسابقات مطابق با اهداف فنی ما نبود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد اینکه از عملکرد فنی کشتی‌گیران در فرانسه راضی است یا خیر، گفت: نتایج و کسب مدالها برای ما ملاک نیست، بیشتر آزادکاران حاضر در این رقابت‌ها، برنامه های فنی مد نظر کادر فنی را به آن اندازه که لازم بود نتوانستند پیاده کنند و به شخصه از عملکرد آنها رضایت کافی  ندارم. در چند تورنمنت محدود باقی مانده کشتی‌گیران مذکور باید تلاش بیشتری برای رسیدن به برنامه‌های مد نظر انجام بدهند.به همین دلیل بخش عمده ای از کشتی‌گیران اعزامی به فرانسه تا چند روز دیگر همزمان با مسابقات آسیایی به جام مدوید اعزام خواهند شد.

وی در پایان با اشاره فاصله زمان کم باقی‌مانده تا المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: تمام انتظارات ورزش‌های المپیکی، مالی نیست. ما در این شرایط  تصمیم گرفته ایم دست روی زانوی خود بگذاریم و با توکل به خدا و دعای خیر مردم کار را پیش ببریم، اما مردم انتظار دارند سیاسیون کشورمان در این شرایط خاص اهمیت کسب مدال در المپیک را بخاطر افتخار و غرور ملی درک کنند و با قهرمانان و ورزش‌های مدال‌آور در المپیک بیگانه نباشند و همراهی کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار