همراه اول
3. اسفند 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 26569
جامعه ورزش و جوانان استان همدان آماده خلق حماسه ای سیاسی در انتخابات است
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان همدان بار دیگر با حضوری حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری همه جانبه در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

به گزارش همدان ورزش؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعلام این مطلب افزود: حضور در انتخابات یک وظیفه است و جامعه ورزش و جوانان نیز آمادگی خود را برای حضور گسترده در این عرصه مهم کشور و نظام در روز هفتم اسفند ماه اعلام می‌دارد.

وی ادامه داد: جامعه ورزش و جوانان استان همدان همگام با سایر مردم و مسئولان به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب که فرمودند « هدف از انتخابات در نهایت حفظ اسلام است»، ادای احترام خواهند کرد و روز جمعه حضوری همه جانبه در پای صندوق‌های رای خواهند داشت. 

منعم اظهار کرد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شرایطی برگزار می‌شود که دشمنان ایران و اسلام سخت در تلاشند با توطئه‌های شوم و نابکارانه خود، مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند، به همین دلیل حضور در این عرصه مهم کشور در شرایطی که دشمنان نقشه‌های بسیاری برای کمرنگ کردن حضور مردم طراحی کرده‌اند، بر همه واجب است و مردم باید با نگاهی عمیق و کاملا هوشمندانه بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی تصریح کرد: قطعا مردم فهیم کشورمان با حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های اخذ رای روز جمعه هفتم اسفند ماه، با آرای بیشتری نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را انتخاب خواهند کرد و به مشروعیت نظام مهر تاییدی دوباره می‌زنند.

وی گفت: جامعه ورزش و جوانان همدان به خوبی می داند که انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری از چه حساسيت بالايي برخوردار است و مطمئنا با حضور حماسي خود، بار ديگر جواب دندان‌شکني به استکبار جهاني و دشمنان نظام اسلامي خواهند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: روز هفتم اسفند ماه برای ملت ما روز بسیار مهمی از نظر مشارکت حداکثری مردم و تعیین سرنوشت است و ملت بزرگ و موقعیت‌شناس ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای این روز، دشمن را بار دیگر عصبانی و خشمگین خواهند کرد. 

وی افزود: همه وظیفه داریم که دیگران را برای مشارکت و حضور در این عرصه مهم تشویق و ترغیب کنیم و هیچ کس نباید نسبت به امر مهم انتخابات بی‌تفاوت باشد زیرا مهم‌ترین اصل انتخابات ابتدا حضور پر شور مردم و سپس انتخاب نمایندگان اصلح است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار