همراه اول
19. فروردين 1396 - 23:52   |   کد مطلب: 30823
انتخابات شوراها در چهار شهر استان همدان الکترونیکی برگزار می‌شود
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: انتخابات شوراهای شهر و روستا در چهار شهر استان همدان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،ابوالقاسم الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اینکه 23 مرحله از 25 مرحله فرایند انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، اظهار داشت: 6 کمیته برای برگزاری انتخابات شکل گرفته است که کمیته فناوری و اطلاعات از مرحله اعلام شروع انتخابات توسط وزارت کشور زمینه اتصال شبکه بخشداری‌ها و فرماندارب‌ها به ستاد انتخابات استان و وزارت کشور را فراهم کرده است.

وی افزود: انتخابات شوراهای شهر و روستا در چهار شهر استان همدان از جمله ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برپایی یک‌ هزار و 530 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق برنامه زمان‌بندی 23 فروردین ماه جاری اعلام می‌شود، گفت: 6 هزار و 436 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام‌نویسی کردند.

الماسی تصریح کرد: از این تعداد یک‌ هزار و 173 نفر از داوطلبان برای عضویت در شورای شهر و پنج هزار و 263 داوطلب برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کردند.

وی افزود: تاکنون 54 نفر از داوطلبان انتخابات شوراها انصراف خود را اعلام کردند و بر این اساس در حال حاضر 6 هزار و 382 نفر داوطلب در میدان رقابت باقی ماندند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار