همراه اول
5. اسفند 1394 - 10:00   |   کد مطلب: 26599
بوکسور ملی پوش همدانی  مدال خود را به سرلشکر شهید حسین همدانی تقدیم کرد
میثم صادقی بوکسور وزن 49 کیلوگرم استان که اخیرا در مسابقات قهرمانی کشور به مدال برنز دست یافته بود مدال خود را به خانواده سرلشکر شهید همدانی تقدیم کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ این بوکسور جوان استان در خصوص انگیزه خود از این اقدام ارزشمند گفت: سال گذشته در لباس مقدس سربازی یکبار با ایشان دیدار داشتم که این شهید بزرگوار بسیار خونگرم و با مهربانی با من رفتار کردند و در همان لحظه اول شیفته مهر و محبت ایشان شدم و تصمیم گرفتم اولین مدال خود را به ایشان تقدیم کنم.
وی گفت: به دلیل علاقه به شهید همدانی با انگیزه دو چندان به روی رینگ می رفتم که در نهایت متاسفانه سوم شدم اما اگر با مصدومیت روبرو نمی شدم قطعا صاحب مدال طلا می شدم ولی امیدوارم خانواده این شهید بزرگوار این مدال ناقابل را از بنده قبول کنند.
بوکسور جوانان استان تصریح کرد: در نیمه نهایی با وجود برتری مقابل حریف خود به دلیل شکاف ابرو اجازه بازی به من داده نشد تا در نهایت به مدال برنز بسنده کنم.
وی با اشاره به جایگاه والای شهید همدانی خاطرنشان کرد: ایشان در راه دین و دفاع از اهل بیت به مقام و جایگاه رفیع شهادت رسیده‌اند که افتخاری برای کشورمان و استان همدان است.
صادقی افزود: نتیجه این اخلاص و ارادت شهید همدانی به اهل بیت بود که بدرقه باشکوفی از سوی مردم همدان برای آن شهید والامقام برگزار شد.
وی در ادامه به شرایط بوکس استان اشاره کرد و افزود: تیم بوکس همدان در مسابقات قهرمانی کشور به اذعان کارشناسان و مربیان همدانی بهترین عملکرد را به نسبت 10 سال گذشته داشت و بوکس استان در چند وقت اخیر پیشرفت زیادی داشته است.
بوکسور ملی پوش استان در خصوص برنامه آینده خود گفت: انشالله در فروردین ماه پس از پایان خدمت مقدس سربازی به اردوی تیم ملی اضافه خواهم شد تا خود را آماده حور در مسابقات کسب سهمیه المپیک کنم.
وی تصریح کرد: مهمترین برنامه من برای آینده حضور در بازیهای آسیایی 2018 و کسب مدال در این رقابتها می باشم که امیدوارم با تلاش و پشتکار خود به این مهم دست یابم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار