همراه اول
10. اسفند 1394 - 10:07   |   کد مطلب: 26637
هواداران پاس دلشاد از بازگشت حاجی بابایی
بازگشت دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین به مجلس دهم شورای اسلامی، باعث دلشاد شدن هواداران پاس برای حمایت بهتر از این تیم شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری "دی اسپورت"، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان یکی از بانیان اصلی انتقال پاس به همدان بود و حتی در زمان حضورش به عنوان وزیر آموزش و پرورش، پاس را زیر چتر حمایتی خود داشت.

 

با تصمیم دوباره دکتر حاجی بابایی مبنی بر حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، هوادارانش دست بکار شدند و حداکثر رای را برای انتخابش جمع آوری کردند.

 

دکتر حاجی بابایی از ارکان اصلی در حمایت از تیم پاس طی سال های اخیر به شمار می رود و همواره کوشیده است تا چاله های ایجاد شده در پاس را به نوعی پوشش دهد!

 

نماینده محبوب مردم همدان و فامنین بواسطه تجربه، جایگاه برجسته در کشور و ارتباط مطلوب با مدیران ارشد اجرایی، هیچ گاه اجازه نداد پاس اوضاع نابسامانی پیدا کند.

 

هر چند در سال های اخیر پاس بواسطه تغییرات متعدد در راس استانداری همدان سیر نزولی پیدا کرد اما با این حال همچنان مورد حمایت دکتر حاجی بابایی بود.

 

وی همواره به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پاس ، در حد توان از این تیم حمایت کرد.

 

البته طبق اساسنامه باشگاه پاس، استاندار رییس هیات مدیره باشگاه به شمار می رود و نمایندگان مجلس پس از حاجی بابایی نتوانستند کمک لازم را به هیات مدیره این باشگاه داشته باشند.

 

حالا هواداران پاس دلشاد از بازگشت مجدد دکتر حاجی بابایی، امیدوارند که اوضاع پاس سامان بهتری بگیرد و در کنار حمایت های استانداری همدان بتوان این تیم را در مسیر مناسب هدایت کرد.

 

بی ارتباط نیست بسیاری از پیشکسوتان فوتبال در دوره تبلیغات انتخاباتی، به جمع حامیان حاجی بابایی پیوستند چرا که او را فردی کارآمد و دلسوز برای ورزش استان می دانستند.

 

گفتنی است  سیروس رکنی عضو اتحادیه فوتبال ایران که سابقه مشاور کیومرث هاشمی در زمان حضور وی در وزارت آموزش و پرورش  و قائم مقامی یکی از خبرگزاری های کشور را داشته و اکنون در بدنه ورزشی آموزش و پرورش اشتغال دارد، به عنوان یکی از نزدیکان دکتر حاجی بابایی به شمار می رود و قطعا هواداران حساب ویژه ای بروی توانمندی او باز کرده اند  

بدون تردید نمایندگان مجلس نقش بسیار مهمی در تامین منابع مالی باشگاه پاس می توانند داشته باشند و امیدواریم پاس با وجود مسوولانی نظیر دکتر حاجی بابایی بتواند در مسیر درست هدایت شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار