همراه اول
8. اسفند 1396 - 21:44   |   کد مطلب: 33517
پاس برای جلوگیری از انحلال، به همدان هبه شد/سحر عادل با پاسخی شفاف باطل شد/نود، به دنبال سیاسی کردن قصه پاس بود
حاجی بابایی با تأکید بر اینکه در نامه ارائه شده در برنامه نود، به هیچ عنوان نامی از تیم پاس نیامده بود، گفت: معلوم نبود که فردوسی پور کارشناس ورزشی است یا از نامه ای که در آن بنده هیچ گاه نامی از پاس نبرده بودم، به دنبال راه انداختن یک بازی سیاسی بود تا سقوط پاس را سیاسی جلوه دهند و به دولت قبل وصل کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به دنبال جنجالی شدن برنامه نود در شب گذشته که به گفته حاجی بابایی نوعی سیاسی بازی از سوی فردوسی پور بود گفت و گویی با این نماینده داشتیم.

حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار همدان ورزش گفت: تیم پاس قرار بود منحل شود، چرا که قرار نبود نیروی انتظامی تیمی داشته باشد و یا اصلا هیچ وزارتخانه ای قرار نبوده تیمی داشته باشد و هزینه های آنان صرف تیم داری شود.

*پاس سال ها قبل برای جلوگیری از انحلال، به همدان هبه شد

وی اظهار کرد: به همین دلیل چند استان متقاضی پذیرش تیم پاس شدند از جمله استان همدان، که استاندار وقت نامه نوشت و من نیز حمایت کردم تا این تیم منحل نشود و نیروی انتظامی آن را به هشت هزار شهید استان همدان هبه کرد.

*برای ماندن یا نماندن تیم پاس، مردم همدان تصمیم می گیرند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: من نباید بگویم که این تیم در استان همدان بماند یا نماند، در این باره بنده دخالتی ندارم. اگر مردم می خواهند بماند، بماند و اگر نمی خواهند نماند و در نهایت هر آنچه مردم بخواهند همان شود.

*من عضو هیئت مدیره پاس نبودم

حاجی بابایی تصریح کرد: اما دلایل گوناگونی برای سقوط پاس است و بنده چندسالی را که وزیر بودم، از آنجا که به لطف استاندار جزء هیئت مدیره نبودم، از اوضاع و احوال پاس مطلع نمی شدم.

 * هیچ مسئولی حاضر به حمایت از مردم همدان نشد

وی با بیان اینکه شب گذشته هم دیدم مردم همدان غریب هستند و کسی حاضر نیست به عنوان مسئول استان از این مردم حمایت کند، تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد هجمه ها و حمله های بسیاری به مردم همدان بودیم، اینکه مردم همدان شأن و لیاقت را پاس ندارند، اینان باید یک تیم دسته سه ای داشته باشند و از این دست حرف ها که قابل قبول نیست.

* پاس تحولی همه جانبه در ورزش استان ایجاد کرد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تحولی که پاس در همدان ایجاد کرده است، بسیار گسترده است، اینکه به دلیل وجود این تیم  سالن های ورزشی ساخته شده اند و  تیم های دیگر رشد کردند و حتی بازیکنان مشهور پرورش یافتند.

* از مدیرعامل تا مربیان همه بر تیم پاس ایراد می گیرند و نمی دانم چه کسی باید پاسخگو باشد

حاجی بابایی ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستیم که همه از مدیرعامل و مربیان از تیم پاس اشکال می گیرند و من نمی دانم چه کسی باید پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر اینکه من از مردم همدان دفاع کردم، گفت: باید منتظر ماند و دید تصمیم عمومی چه است.

* سحر عادل با پاسخی شفاف باطل شد/ نود، به دنبال سیاسی کردن قصه پاس بود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه منتشر شده از سوی فردوسی پور در برنامه نود و ربط دادن آن به حاجی بابایی به عنوان عامل انتقال دهنده پاس تهران به همدان هم گفت: به نظر یک جریان سیاسی پشت ماجرا بود تا سقوط پاس را سیاسی جلوه و به دولت قبل وصل کنند، معلوم نبود که فردوسی پور کارشناس ورزشی است یا از نامه ای که در آن بنده هیچ گاه نامی از پاس نبرده بودم، به دنبال راه انداختن یک بازی سیاسی بود.

حاجی بابایی با تأکید بر اینکه سحر عادل در اینجا باطل شد، افزود: به نظر آن نامه را از قبل هماهنگ شده نشان دادند، در حالی که در آن نامه درخواستی برای انتقال تیم پاس به همدان نبود و اصلا هیچ جایی بنده درخواست انتقال پاس را به همدان نداده بودم.

وی اظهار کرد: بارها شده بنده با رییس جمهور برای انتقال راه آهن یا یک مرکز فرهنگی و یا کارخانه ای به همدان در حمایت از مردم مکاتبه ای داشته ام و نامه مورد نظر هم برای چنین منظورهایی نوشته شده بود و البته در آن هیچ گاه نام تیم پاس به میان نیامده بود و اینجا سحر فردوسی پور برای سیاسی کردن نامه باطل شد واو خود نیز در آخر از مدم همدان عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار