همراه اول
12. اسفند 1394 - 9:01   |   کد مطلب: 26660
زوم هواداران پاس بر پرونده تیاگو فراگا!
این روزها هواداران پاس در فضای مجازی خواستار بررسی دقیق پرونده شکایت مالی تیاگو آلوز فراگا شده اند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری "دی اسپورت"، برخی هواداران پاس حتی برای بررسی دقیق پرونده مالی این بازیکن اقدام به ارتباط ایمیلی با او کرده اند.

 

یکی از نزدیکان تیاگو فراگا که با وی ارتباط دوستانه دارد، اظهار کرد: ابهاماتی در میزان پرداختی به این بازیکن هست که امیدوارم همانگونه باشد که آقایان در گذشته گفته اند. پیگیر این مساله هستم و اگر نتیجه آن برخلاف گفته آقایان باشد، قطعا افشا می کنم.

 

وی که نخواست نامش فاش شود، افزود: من کاملا در قرارداد مالی تیاگو با پاس در زمانی که همدان بود، اشراف دارم. مسایل مبهمی طی یکسال اخیر اتفاق افتاد که هوادارانی که تقریبا مطلع بودند، از من خواست صحت و سقم این موضوع را پیگیری کنم. امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم وگرنه در صورت صحت قطعی موضوع بی خیال متخلفان نمی شوم!

 

وی خاطرنشان کرد: آقایان گفته اند که توافق لازم با تیاگو صورت گرفته اما تا به امروز کتبا توافقی بین طرفین و براساس نامه فیفا منتشر نشده است.

 

من نمی دانم عزیمت یکی از اعضای تیم پاس به کشور برزیل با تقبل هزینه هنگفت از حساب باشگاه با چه هدفی بوده است. حالا که تیاگو بازهم شکایت خود را پیگیری کرده و این ابهام وجود دارد که این سفر پرهزینه برای چکاری بوده است!

 

البته تا حدودی شکایت تیاگو را برحسب دوستی ای که با وی دارم حل کرده ام اما ابهاماتی هم وجود دارد!

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار