همراه اول
15. اسفند 1394 - 10:16   |   کد مطلب: 26676
همدان از امشب میزبان همایش یافته‌های پژوهشی منطقه 3 کشور
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان 15 و 16 اسفندماه میزبان آخرین همایش ارائه یافته‌های پژوهشی استان‌ها در حوزه ورزش و جوانان در سال جاری خواهد بود.

به گزارش همدان ورزش؛ رسول منعم با اعلام این مطلب گفت: همدان از امروز میزبان آخرین همایش ارائه یافته‌های پژوهشی استان‌ها در حوزه ورزش و جوانان در سال جاری خواهد بود.

وی اظهارکرد: همایش ارائه یافته‌های پژوهشی استان‌ها در 5 منطقه شامل استان‌های گیلان، کرمان، خراسان رضوی، همدان و هرمزگان برگزار و پژوهش‌های کاربردی در آن مطرح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه وزارت استان‌های کشور را به 6 منطقه تقسیم کرده اظهارکرد: هر استان شورای پژوهش و فناوری دارد که به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی گفت: این شورا در هر یک از دو حوزه ورزش و جوانان، دو پژوهشگر متخصص دارد. آنان وظیفه دارند نیازهای پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان را با توجه به ماموریت‌های خود استخراج کنند و پیشنهادهای پژوهشی را بررسی، تصویب و اجرا کنند.

منعم در خصوص برنامه های زمانبندی این نشست گفت: در اولین روز نشست پس حضور دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان کشور در همدان ، در روز شنبه 15 اسفندماه ساعت 21 جلسه شورای پژوهش و فناوری اداره کل باحضور مسئولین مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در سالن جلسات مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در نشست امشب در خصوص اولویت های پژوهشی اداره کل و چالش های پیش روی پژوهش استان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: صبح روز یکشنبه همایش هم اندیشی دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان کشور در همان مکان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: فردا عصر نیز از ساعت 15همایش ارائه یافته های پژوهشی ادارات کل منطقه 3 کشور با حضور با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان و دکتر فضلی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت و سایر معاونین آن مرکز در سالن همایش های مرکز پژوهش و تحقیقات استانداری همدان برگزار خواهد شد. 

منعم گفت : تشریح برنامه ها و سیاست های پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی، ارائه گزارش عملکرد پژوهشی استان ها و بررسی چالش ها و راهکارهای پیش روی پژوهش ادارات کل ورزش و جوانان استانها از مهمترین برنامه های مطرح در این نشست است .

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این نشست آقایان دکتر شهرام فرج زاده در خصوص آسیب ها، عوارض و موارد احتیاط مکمل های ورزشی، حسن کلاشلو در خصوص پیمایش ارزش ها، نگرش ها و رفتارهای جوانان استان همدان، دکتر اسدالله نقدی در خصوص مطالعه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در میان جوانان همدانی و دکتر حمید فروغی پور در خصوص بررسی وضعیت ورزش قهرمانی و حرفه ای در استان همدان و راهکارهای توسعه در آینده مقالات خود را ارائه خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نشست هایی در همدان می تواند زمینه پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف ورزشی را فراهم کند لذا تمام دست اندرکاران ورزشی این استان باید از این فرصت استفاده کنند و از همین طریق از کلیه عزیزان علاقمند و همچنین اصحاب رسانه دعوت می کنم تا در این برنامه های حضور بهم رسانند و این برنامه ها را پوشش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت : ما به دنبال این هستیم تا نیازهای پژوهشی و اولویت های ورزشی و مطالعاتی را مطابق با شاخصه های مورد نیاز جوانان پیش ببریم .

وی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد ما همکاری با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ، رسانه ها ، حمایت از رویدادهای پژوهشی در سطح کشور و استان، ارتقا جایگاه پژوهش در کشور است .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار