همراه اول
29. ارديبهشت 1395 - 8:50   |   کد مطلب: 27284
در اولین همایش اخلاق در ورزش مطرح شد:
سردار شمسی پور عاشقانه و اسماعیل وار به قربانگاه رفتند
سردار شمسی پور عاشقانه و اسماعیل وار به قربانگاه رفتند
همزمان با هفته جوان همایش اخلاق و ورزش در همدان برگزار شد و 70 نفر از منتخبان قرآنی، روسا و مدیران هیات های ورزشی و خانواده سردار شهید شمسی پور تقدیر به عمل آمد.

به گزارش همدان ورزش؛ همایش اخلاق در ورزش» با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، خانواده سردار شهید شمسی‌پور، رؤسا و نواب هیأت‌های ورزشی و فعالان فرهنگی در عرصه ورزش در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این آئین که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شمسی پور اظهار کرد: سردار شهید شمسی پور اسوه اخلاق، ایمان، مهربانی، پاکدامنی، مشاور امین، یار و یاور ورزش و جوانان استان بود.
رسول منعم اضافه کرد: در هر بخشی که نیاز و ضرورت حضور این شهید والا مقام احساس می شد با لبیک در تمامی عرصه ها کمک می کرد.
وی بیان کرد: فقدان این شهید برای جامعه ورزش استان بسیار اندوه بار است ولی حامعه ورزش و جوانان افتخار می کند شهیدی از این عرصه تقدیم انقلاب کرده است.
وی گفت: اگر امروز اقتدار ایران جهانی شده همه را مدیون رشادت شهدای گرانمایه از جمله شهدای مدافع حرم هستیم که جوانان باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با ذکر بخشی از بیانات رهبری فرزانه انقلاب در زمینه ورزشکاران اظهار کرد: اگر دنبال قهرمانی هستیم باید بدانیم ورزش بدون اخلاق کارآمد نیست.
منعم افزود : شناسایی و معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتر با تاکید ارتقای جایگاه جوانان در محورهای علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی از اهداف این جشنواره است.
وی زمینه سازی برای ایمان و ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان زمینه سازی برای خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس از دیگر اهداف این همایش است.
وی اظهار کرد: در این همایش اهدافی نظیر ایجاد زمینه برای مشارکت نسل جوان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و علمی و حمایت از فعالیتهای هویت آفرین متناسب با شاخص های ایران اسلامی دنبال می شود.
در پایان این مراسم از فرزند شهید شمسی‌پور و 70 نفر از فعالان فرهنگی در ورزش اعم از بازیکنان، مربیان و فعالان فرهنگی شهرستان‌ها، فعالان فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان فرهنگی عرصه ورزش در شهرستان همدان، رؤسای هیأت‌های ورزشی جودو و رزم‌آوران، دبیران هیأت‌های دوومیدانی، فوتبال و رزمی، نواب رئیس هیأت‌های کاراته و روستایی و عشایری، مدیران باشگاه‌های خصوصی و برترین‌های مسابقات قرآنی تقدیر شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار