همراه اول
25. اسفند 1394 - 12:11   |   کد مطلب: 26806
سی و چهارمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان فردا برگزار می شود
ربانی مهر از برگزاری سی و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 94 به ریاست استاندار همدان در روز سه شنیه 25 اسفندماه خبر داد.

به گزارش همدان ورزش؛ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: سی و چهارمین و آخرین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 94 به ریاست استاندار همدان در روز سه شنیه 25 اسفندماه با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط با حوزه جوانان و فرمانداران شهرستان های استان در سالن جلسات شهدای استانداری برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جلسه شامل ۴ دستور کار است که اولین آن ارائه گزارش عملکرد شهرستان فامنین در حوزه جوانان توسط فرماندار محترم این شهرستان می باشد.

ربانی مهر تصریح کرد: حضور فرمانداران در جلسات ستاد ساماندهی استان اثرات بسیار مطلوبی بر فعالیت های حوزه جوانان و ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه های مرتبط در شهرستان ها دارد .

وی تاکید کرد: دومین دستور جلسه ستاد ساماندهی جوانان ارائه و بررسی «طرح خدمات ازدواج آسان » است که این طرح در خصوص راههای ترویج ازدواج آسان در میان جوانان می باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: گزارش عملکرد مجمع خیرین ازدواج استان و تقدیر استاندار از مجمع خیرین شهرستان نهاوند سومین دستور کار سی و چهارمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان می باشد.

وی چهارمین دستور کار این جلسه را ارائه گزارش عملکرد معاونت جوانان در سال جاری عنوان کرد و افزود: پس از گزارش عملکرد سال 94 از سمن های برتر استان با حضور استاندار همدان تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار